پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟
سرخط خبرها

شکسته‌نفسی پپ گواردیولا برای قهرمانی سیتی در جزیره!

  • کد خبر: ۱۶۱۰۱۰
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
شکسته‌نفسی پپ گواردیولا برای قهرمانی سیتی در جزیره!
پپ گواردیولا با اینکه آرسنال را قاطع شکست داده و در آستانه فتح لیگ جزیره است، اما همچنان آرسنال را شانس اول قهرمانی می‌داند.

به گزارش شهرآرانیوز، منچستر سیتی در حساس‌ترین بازی هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف آرسنال صدرنشین رفت و توانست با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

سیتی با این پیروزی به دو امتیازی صدر جدول رده بندی رسید و این درحالی است که دو بازی کمتر نسبت به توپچی‌ها دارد.

ستاره‌های این بازی کی وین دی بروین و ارلینگ هالند بودند به طوریکه دی بروین دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد و هالند هم دو پاس گل داد و یک گل زد.

گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی اینگونه به پیروزی تیمش در این بازی خانگی واکنش نشان داد: در این بازی ما پیوسته دروازه آرسنال را تهدید کردیم. هماهنگی بین دی بروین و هالند بسیار خوب است و در این بازی ما از آن به خوبی استفاده کردیم. ما سابقه قهرمانی‌های پیاپی در لیگ برتر انگلیس را داریم و به همین خاطر وقتی با آرسنال اختلاف زیادی داشتیم گفتیم که هنوز برای مشخص کردن قهرمان زود است.

او ادامه داد: هنوز زود است که درباره قهرمان صحبت کرد. آرسنال فعلا در صدر است و ما دو امتیاز از این تیم کم داریم. هر بازی برای ما یک فینال است. بازیکنان به خوبی می‌دانند که برای قهرمان شدن نیاز به پیروزی در هر بازی داریم. نباید فرصت‌ها را به راحتی از دست داد. اینکه تنها به پیروزی فکر می‌کنیم بهترین سبک بازی است. بازیکنان منچستر سیتی نشان داده اند که آن‌ها در هر بازی تنها و تنها برای پیروزی به میدان می‌روند.

سرمربی سیتی در ادامه صحبت‌های خود گفت: سه بازی پیش رو برای ما بسیار مهم هستند. روز یکشنبه باید به مصاف فولام برویم. سیلوا در این تیم نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. بعد از آن برابر وستهام و لیدز در خانه بازی می‌کنیم. این سه بازی نشان خواهد داد که ما در کجای جدول خواهیم بود. هنوز این آرسنال است که صدرنشین است. قهرمانی آسان نیست و باید بازی به بازی پیش رفت و دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->