استاندار خراسان رضوی: مشارکت ۵۱ درصدی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در استان ثبت شده است استارمر نخست وزیر جدید انگلیس شد فرماندار مشهد: ۱۰۰ درصد شعب فعال و آماده اخذ رأی هستند آدرس شعب اخذ رأی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان یزد (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه بایدن: قصد کناره‌گیری ندارم آغاز فرایند اخذ رأی مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در خراسان‌رضوی با دستور استاندار (۱۵ تیر ۱۴۰۳) شرکت ایرانیان خارج‌ازکشور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ + عکس و فیلم اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) آدرس شعب اخذ رأی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان قزوین (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه گزارش لحظه‌به‌لحظه دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس کد نامزدی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری (۱۵ تیر ۱۴۰۳) گزارش لحظه به لحظه دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس و فیلم رهبر معظم انقلاب رای خود را به صندوق انداختند (۱۵ تیرماه ۱۴۰۳) | آیت‌الله خامنه ای: در مرحله دوم انتخابات مردم باید همت‌شان بیشتر باشد مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعتی دیگر در سراسر کشور آغاز می‌شود (۱۵ تیر ۱۴۰۳) بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سخنگوی وزارت امور خارجه: پایان نکبت و روز آزادی فلسطین‬⁩ نزدیک است

  • کد خبر: ۱۶۱۰۴۹
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
سخنگوی وزارت امور خارجه: پایان نکبت و روز آزادی فلسطین‬⁩ نزدیک است
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه رژیم آپارتاید‬⁩ صهیونیستی امروز بیش از پیش دچار تشتت، اضمحلال درونی و بحران هویت جعلی خویش است، گفت: پایان نکبت و روز آزادی فلسطین‬⁩ نزدیک است.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز روز تأسیس رژیم اشغالگر صهیونیستی یا همان روز نکبت است. در چنین روزی رژیم صهیونیستی در فلسطین اعلام موجودیت کرد و حدود ۸۰ درصد از خاک این کشور را به اشغال خود درآورد. در این روز مهاجرت اجباری مردم فلسطین و ورود یهودیان از سراسر جهان به سرزمین اشغالی رخ داد. روز نکبت (یوم النکبة) نامی است که شهروندان فلسطینی برای این روز استفاده می‌کنند.  

ناصر کنعانی در این باره گفت: امروز، روز تأسیس رژیم شوم ⁧‫اسرائیل‬⁩، روز اشغال یک کشور و سرزمین ملتی دیگر (⁧‫فلسطین‬⁩) است که از آن به «روز نکبت» (⁧‫یوم النکبة‬⁩) یاد می‌کنند.

سخنگوی دستگاخ دیپلماسی در توئیتی در این باره نوشت: خلاف آنچه صهیونیست‌ها و حامیان غربی آن‌ها می‌گویند، اسرائیل یک دولت دموکراتیک نیست که در سرزمینی بدون ملت شکل گرفته باشد، بلکه ارتشی اشغالگر است که بر سرزمین ملتی دیگر مسلط شده و دولتی قومی و نژادی تشکیل داده است.

وی افزود: آمریکا و اروپا می‌بایست از خود شرمنده باشند که هم در اشغال سرزمین یک ملت کمک کردند، هم در تأسیس یک دولت نژادی مشارکت تعیین کننده داشتند و هم ۷۵ سال چشم خود را بر فاحش‌ترین جنایات ضدبشری این رژیم غاصب بسته‌اند و در کنار ظالم و ضد مظلوم ایستادند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی همچنین گفت: ‏برغم ظلم ۷۵ ساله بر ملت مظلوم فلسطین، ⁧‫رژیم آپارتاید‬⁩ امروز بیش از پیش دچار تشتت، اضمحلال درونی و بحران هویت جعلی خویش است و پایان نکبت و روز آزادی فلسطین‬⁩ نزدیک است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->