حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی!
سرخط خبرها

جام جهانی ۲۰۲۳ کشتی در ایران و آمریکا لغو شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۱۰۷۰
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
جام جهانی ۲۰۲۳ کشتی در ایران و آمریکا لغو شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲)
اتحادیه جهانی کشتی عصر امروز از لغو جام‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی در سال ۲۰۲۳ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس برنامه قبلی اعلام شده، قرار بود روز‌های سوم و چهارم آذرماه امسال جام‌جهانی کشتی فرنگی به میزبانی ایران برگزار شود و روز‌های ۱۸ و ۱۹ آذر هم قرار بود آمریکا میزبان جام‌جهانی کشتی آزاد باشد.

اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد تصمیم برای لغو جام‌های جهانی در ایران و آمریکا پس از بررسی دقیق و تجزیه و تحلیل چالش‌ها و پیچیدگی‌های موجود در سازماندهی برگزاری چنین رویداد‌های پرمخاطبی در فاصله یک سال پیش از المپیک گرفته شد.

عدم حضور قدرتمندانه در جام‌جهانی۲۰۲۳ با توجه به تمرکز بسیاری از کشور‌ها بر آماده‌سازی کشتی‌گیران خود برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس، یکی از نگرانی‌های اصلی UWW بود.

علاوه بر این، حضور در مسابقات جهانی بلگراد که برای سپتامبر ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است، فشار بیشتری را بر کشور‌ها وارد می‌کرد.

همچنین عدم حمایت از میزبانی مسابقات جام‌جهانی در دو کشور ایران و آمریکا نیز یکی از عوامل موثر در تصمیم این اتحادیه برای لغو مسابقات بود و اتحادیه جهانی کشتی پس از بحث و گفتگو با هر دو فدراسیون به این تصمیم رسید.

با این حال اتحادیه جهانی کشتی بر اهمیت مسابقات جام‌جهانی به عنوان رویداد‌های تیمی که فرصتی را برای تیم‌های ملی فراهم می‌کند تا استعداد‌های خود را به نمایش بگذارند و در صحنه جهانی رقابت کنند تاکید کرده است و متعهد شده است برای اطمینان از برگزاری جام‌جهانی در آینده تلاش کند.

منبع: ایرنا
 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->