بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم
سرخط خبرها

مدیران استقلال: کنفدراسیون فوتبال حق کسر امتیاز از باشگاه‌ها را ندارد!

  • کد خبر: ۱۶۱۲۵۱
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
مدیران استقلال: کنفدراسیون فوتبال حق کسر امتیاز از باشگاه‌ها را ندارد!
کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره پرداخت بدهی باشگاه استقلال به احمد موسوی بازیکن پیشین آبی‌های پایتخت، هیچ ایمیلی به باشگاه ارسال نکرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه استقلال برای دریافت صدور مجوز حرفه‌ای خود نیاز به تسویه حساب مالی با سید احمد موسوی، آندره استراماچونی و پادوانی دارد که در هفته گذشته با هماهنگی‌هایی که این باشگاه با یکی از بانک‌ها داشت بدهی‌های خارجی پرداخت شد.
اما احمد موسوی از باشگاه استقلال مبلغ ۵ میلیاردو ۲۰۰ میلیارد تومان طلبکار است و با توجه به اینکه بخشی از این طلب به او پرداخت شده، باشگاه استقلال به دنبال این است باقیمانده دستمزد وی را به حسابش واریز کند و در این رابطه اقداماتی را نیز انجام داده است.
امروز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا ایمیلی را به باشگاه استقلال ارسال و آبی‌پوشان را تهدید به کسر امتیاز کرده است.
در این رابطه یکی از مدیران استقلال، گفت: هیچ ایمیلی درباره کسر امتیاز از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه استقلال ارسال نشده است. کنفدراسیون فوتبال حق کسر امتیاز از باشگاه‌ها را ندارد و فقط فیفا می‌تواند امتیازی از باشگاه‌ها کسر کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->