آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تلفات بزرگ استقلال در جم

  • کد خبر: ۱۶۱۲۷۱
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
تلفات بزرگ استقلال در جم
استقلال با وجود برتری در بازی با پارس جم برخی بازیکنان خود را برای بازی‌های آتی از دست داد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال در یک بازی نقس گیر موفق شد از سد تیم پارس جم عبور کند و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کند. تک گل این بازی را سعید مهری در وقت‌های اضافه این بازی به ثمر رساند. بازیکنی که به دلیل دریافت کارت زرد نمی‌تواند در بازی بعد استقلال درجام حذفی حضور یابد.

علاوه بر مهری که از دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی محروم است واگر استقلال به پرسپولیس بخورد، این بازیکن را در اختیار نخواهد داشت، برای بازی‌های لیگ برتر نیز وضعیت دو بازیکن استقلال درهاله‌ای از ابهام قرار دارد.

زمین نا مناسب ورزشگاه تختی جم سبب شده تا رافائل داسیلوا و محمد محبی با مصدومیت مواجه شوند. این دو بازیکن به دلیل شدت مصدومیت بین نیمه از ترکیب استقلال بیرون آمدند و مشخص نیست که در بازی بعد لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان به میدان خواهند رفت یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->