استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص
سرخط خبرها

زیدان، ستاره نقل‌وانتقالات تابستان

  • کد خبر: ۱۶۲۰۳۷
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
زیدان، ستاره نقل‌وانتقالات تابستان
اسطوره فرانسوی، فصل بعد دوباره به دنیای فوتبال برمی‌گردد

زین‌الدین زیدان پس از دو سال دوری از فوتبال حرفه‌ای قصد بازگشت به دنیای فوتبال را دارد. اسطوره تیم‌ملی فرانسه که دو سال پیش برای آخرین‌بار با نشستن روی نیمکت رئال‌مادرید، حضور به‌عنوان مربی در دنیای فوتبال را تجربه کرده بود، به‌زودی بار دیگر روی نیمکت حاضر خواهد شد تا چالشی جدید را در دوران فوتبالش تجربه کند. افتخارات این مربی فرانسوی با کهکشانی‌ها، نام او را بین پرافتخارترین مربیان فوتبال اروپا و مردان کم‌نظیر تاریخ لیگ قهرمانان قرار داده است و همین موضوع زیزو را به یکی از ستاره‌های بازار نقل‌وانتقالات تابستانی تبدیل می‌کند.

مادرید و زیدان، شاید وقتی دیگر

این روز‌ها درپی هر نتیجه ضعیفی که در کارنامه کارلو آنچلوتی ثبت می‌شود، یک نام جدید برای حضور روی نیمکت رئال‌مادرید بر سر زبان‌ها می‌افتد. زیدان در دو مقطع هدایت کهکشانی‌ها را برعهده گرفت، اما به‌اعتقاد کارشناسان روزنامه مارکا چاپ اسپانیا، دست‌کم در این بازه زمانی بار سومی برای زیزو وجود نخواهد داشت. رابطه فلورنتینو پرس و کارلو آنچلوتی فراتر از یک همکاری سه‌ساله است و فعلا تصمیمی از جانب باشگاه برای برکناری مرد پرافتخار ایتالیایی گرفته نشده است.

این درحالی است که کارلو آنچلوتی نیز در یک مصاحبه اعلام کرده بود: من از رئال‌مادرید جدا نمی‌شوم، مگر اینکه مرا اخراج کنند. اظهارنظری که با وجود شایعاتی که در آن از آنچلوتی به‌عنوان سرمربی آینده تیم‌ملی برزیل نام برده می‌شود، احتمال ادامه حضور او در نیمکت رئال برای فصل بعد را خیلی بیشتر از قبل خواهد کرد. از سوی دیگر، زیدان هم مانند گذشته برای بازگشت به رئال‌مادرید علاقه‌ای از خود نشان نداده است و به‌نظر می‌رسد اسطوره فرانسوی فوتبال دنیا به‌دنبال کسب تجربه جدیدی باشد.

ایتالیا و فرانسه و انگلیس؛ مقصد‌های احتمالی

یوونتوس با آلگری فصلی کابوس‌وار را پشت‌سر می‌گذارد. حاشیه‌های بسیار زیاد در اطراف بانوی پیر باعث شد خبر‌هایی از ایجاد تغییرات بزرگ در یووه به گوش برسد. طرف‌داران یووه دل خوشی از عملکرد سرمربی این فصلشان ندارند و زیدان که روزگاری با پیراهن یوونتوس در دنیای فوتبال می‌درخشید، یکی از گزینه‌های جانشینی آلگری به حساب می‌آید. این درحالی است که زیدان همواره کار در ایتالیا و حضور در یوونتوس را یکی به‌عنوان یکی از احتمالات اعلام کرده است.

در فرانسه هم اوضاع برای پرخرج‌ترین تیم لوشامپیونه جالب نیست. با وجود اینکه پاریسی‌ها هم‌اکنون با پنج امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول، یعنی مارسی، در صدر جدول قرار دارند، پذیرش دو شکست در پنج بازی گذشته از یک سو و تکرار ناکامی در لیگ قهرمانان از سوی دیگر، جایگاه گالتیه را به خطر انداخته است.

به‌اعتقاد مارکا، ناصر الخلیفی برای متقاعدکردن زیدان به پذیرش هدایت پاری‌سن‌ژرمن تلاش زیادی کرده است، اما به‌نظر می‌رسد علاقه قلبی این اسطوره به تیم زادگاهش مارسی و وجود اختلافات و دشمنی‌های دیرینه بین هواداران این دو تیم، در صورت بازشدن پای زیدان به فوتبال فرانسه، او را نه به پاریس که به مارسی خواهد کشاند. تجربه سرمربیگری در لیگ‌برتر انگلیس هم می‌تواند گزینه جذابی برای زیزو باشد. چلسی که این روز‌ها اوضاع اسف‌باری در انگلیس پیدا کرده است، بی‌شک در انتهای فصل به‌دنبال یک سرمربی بزرگ خواهد بود و زیدان می‌تواند گزینه‌ای ایدئال برای تیم پرستاره، اما ناکام لندنی باشد.

نیمکت خروس‌ها؛ رؤیایی که بر باد رفت

هدایت تیم‌ملی فرانسه همواره از گزینه‌های مورد علاقه زیدان به‌شمار رفته است. این اسطوره فرانسوی تا پیش از آغاز جام‌جهانی یکی از گزینه‌های هدایت خروس‌ها به شمار می‌رفت، اما حاشیه‌های بین زیدان و فدراسیون فوتبال فرانسه از یک سو و تمدید قرارداد دیدیه دشان تا پایان یورو ۲۰۲۴ از سوی دیگر، احتمال حضور زیدان روی نیمکت تیم‌ملی فرانسه را به صفر رساند.

در هر صورت، نام زین‌الدین زیدان در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی می‌درخشد و همان‌گونه که این اسطوره فرانسوی اعلام کرده است، اکنون پول کمترین اهمیت را برای او دارد. موضوعی که باعث شد پیشنهاد‌های نجومی تیم‌های عربستانی به زیدان از سوی او نادیده گرفته شود، اما به‌نظر می‌رسد برای دیدن این اسطوره فرانسوی روی نیمکت یک تیم باشگاهی دیگر، فوتبال‌دوستان زیاد منتظر نخواهند ماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->