دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

معاون اول رئیس‌جمهور: در اجرای سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکنون اقدام مناسبی انجام نشده است

  • کد خبر: ۱۶۲۰۵۲
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
معاون اول رئیس‌جمهور: در اجرای سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکنون اقدام مناسبی انجام نشده است
معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان و فرهنگیان درباره اهمیت آموزش و پرورش برای تربیت نسل‌های کنونی و آینده، بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد مخبر در جلسه هیئت دولت اظهار داشت: در اجرای سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکنون اقدام مناسب و درخور انجام نشده که ضرورت دارد با توجه به اهمیت این مهم اقدامات و امکانات اجرایی‌شدن این سند تعلیم و تربیت طی یک برنامه یکساله و نقشه‌راه زمان‌بندی شده اجرایی شود.

وی تاکید کرد: اجرای سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش که برای بهبود و اصلاح نظام آموزشی کشور تهیه و تدوین شده، چراغ‌راه برون‌رفت از چالش‌های نظام آموزشی کشور و تربیت نسلی متخصص و با مهارت درآینده کشور و رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری خواهد بود. ضمن اینکه تدابیر ایشان در دیدار اخیر معلمان نیز باید احصاء و با تعیین زمانبندی برای اجرای آن‌ها برنامه‌ریزی صورت گیرد.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین در خصوص تصمیم وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در زمینه برخی بنا‌ها و اماکن تاریخی خاطر نشان کرد: به بخش بزرگی از این ساختمان‌های تاریخی توجه مناسب نمی‌شود که با تصمیمات این وزارتخانه و مطابق موازین قانونی، اقدامات لازم برای بازسازی، نگهداری و حفظ مالکیت این اماکن تاریخی که بخشی از هویت ایرانی - اسلامی مردم ما هستند، انجام می‌شود.

مخبر در این جلسه اهمیت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بعنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های فرهنگی کشور را خاطر‌نشان کرد و افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همانند سال گذشته برنامه ریزی مناسب برای برگزاری مطلوب، با نشاط و با حضور تمام ناشران بزرگ کشور انجام داده که باید تمامی دستگاه‌های ذیربط همکاری و هماهنگی‌های لازم را با این وزارتخانه در راستای خدمت رسانی به مردم و قشر فرهنگی کشور داشته باشند.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین با بیان اینکه امام خمینی (ره) پرچمدار و پایه گذار نهضتی بزرگ در جهان بودند که راه را برای تمام آزادیخواهان باز کرد، بر همکاری همه جانبه تمامی دستگاه‌ها برای اجرای با شکوه مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تاکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->