فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ
سرخط خبرها

ساپینتو بعد از استقلال در امارات مربیگری می‌کند؟

  • کد خبر: ۱۶۲۰۸۷
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
ساپینتو بعد از استقلال در امارات مربیگری می‌کند؟
سرمربی استقلال قصد دارد در صورت عدم توافق با استقلال در پایان فصل راهی لیگ امارت شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ادامه مربیگری ریکاردو ساپینتو در استقلال مشخص نیست و این مربی هنوز اظهار نظری قطعی درباره تداوم حضور خود در باشگاه استقلال نکرده است.

از قول نزدیکان ساپینتو نیز گفته شده که اگر او بخواهد به مربیگری در استقلال ادامه دهد، تنها در شرایطی این همکاری ادامه خواهد یافت که باشگاه استقلال دارای مدیریتی قوی باشد.

اگر استقلال با همین مدیران بخواهد وارد فصل بعد شود، ساپینتو تمایلی به ادامه همکاری نخواهد داشت به این دلیل که در طول فصل چالش‌های بسیاری با اعضای هیات مدیره کنونی استقلال داشته است.

هرچند که نتایج ساپینتو نیز نقشی بزرگ در ادامه همکاری‌اش خواهد داشت وخود ساپینتو نیز باید عملکرد مطلوبی از خود به جا بگذارد تا مدیران آینده استقلال را به ادامه همکاری ترغیب کند، اما این مربی درحال مقدماتی برای مربیگری در لیگ امارات است تا اگر به هر دلیل همکاری‌اش با باشگاه استقلال قطع شد، در این لیگ مشغول به کار شود.

البته ساپینتو به همکاران ایرانی‌اش در کادر فنی استقلال صراحتا گفته که اولویتش ادامه همکاری با استقلال است و دوست دارد به خاطر هوادارن این باشگاه به کار ادامه دهد، اما به هر دلیل اگر او با استقلال قطع همکاری کند، به احتمال زیاد ساپینتو را فصل بعد در لیگ امارات خواهیم دید.

برخی از نزدیکان ساپینتو مدعی شده‌اند که تیم خورفگان امارات به احتمال زیاد تیم بعدی ساپینتو در امارات خواهد بود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->