رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان!
سرخط خبرها

خراسان رضوی در سال تحصیلی جدید با کمبود ۶ هزار معلم مواجه است

  • کد خبر: ۱۶۲۲۱۷
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
خراسان رضوی در سال تحصیلی جدید با کمبود ۶ هزار معلم مواجه است
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۱ هزار معلم در خراسان رضوی بازنشسته و بیش از ۱۰ هزار معلم نیز به آموزش و پرورش خراسان رضوی اضافه می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید امیر شوشتری در حاشیه مراسم تقدیر از معلمان استانی اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید ۱۱ هزار معلم در خراسان رضوی بازنشسته می‌شوند و حدود ۱۰ هزار و ششصد نفر معلم به آموزش و پرورش خراسان رضوی اضافه خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: این معلمان در قالب آزمون ماده ۲۸ حدود ۲۷۰۰ نفر خراسان رضوی و حدود شش هزار نفر از ماده ۲۸ و بیش از ۲ هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش استان می‌شوند.

وی افزود: با پیوستن این تعداد معلم حدود ۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید کمبود داریم.

شوشتری گفت: در هفته گرامیداشت مقام معلم از ۱۵ معلم برگزیده کشوری و استانی تقدیر شد؛ نوآوری و خلاقیت در تدریس و برنامه‌های پژوهشی و علمی از شاخصه‌های انتخاب معلم برگزیده است.

 در ادامه این مراسم، حجت الاسلام پورثانی، سرپرست اداره کل فرهنگی هنری و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید ۱۱ هزار معلم پرورشی به وزارت آموزش و پرورش می‌پیوندند.

وی در پایان گفت: استفاده از ظرفیت‌های سرباز معلم، مبلغین و ظرفیت‌های و معلمان بازنشسته که دارای پتانسیل و توان بسیار خوب هستند بطور موقت جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->