کاشت رایگان حلزون شنوایی برای دو هزار کودک در دولت سیزدهم نرخ باروری در کشور‌های ثروتمند چه میزان است؟ هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره یک نوع داروی کاهش وزن پلیس از تشکیل ۱۳۱ پرونده علیه مجرمان اقتصادی فضای مجازی خبر داد ۱۸ هزار نفرشب اسکان اضطراری در مناطق زلزله‌زده شهرستان کاشمر افسردگی و تمایل به خوردن شیرینی اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای فنس‌کشی جاده میامی درراستای حفاظت از یوزها شناسایی چهار نفر به دلیل انتشار نظرسنجی‌های دروغین انتخاباتی واحد مددکاری بیمارستان دکتر شیخ مشهد رتبه برتر شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٢ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری و وزش باد شدید در استان و مشهد اموال «کوروش کمپانی» به فروش خواهد رسید چند پیشنهاد محیط زیستی به دولت چهاردهم آیا هوای داخل ماشین سرطان‌زاست؟ خطرات موش کوچکی که ایرانیان را مجذوب خود کرد | همستر را بهتر بشناسیم سالانه ۶۰۰ هزار خودرو به‌دلیل نداشتن معاینه فنی و بیمه شخص ثالث توقیف می‌شوند هر هفته، ۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی در مشهد می‌شود آسیب به ۲۰ مدرسه شهرستان کاشمر در زلزله اخیر پیری سالم با این نوشیدنی
سرخط خبرها

افزایش ۲۵ تا ۱۰۰ درصدی تعرفه خدمات پرستاری (۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۲۲۹۰
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
افزایش ۲۵ تا ۱۰۰ درصدی تعرفه خدمات پرستاری (۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲)
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه خدمات پرستاری بسته به نوع آن بین ۲۵ تا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت خواهد داشت، گفت: نوع پرداخت‌ها بر اساس عملکرد، سختی کار و نوع بخش خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس عبادی در اجلاس روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور درباره تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: ما در سال جاری افزایش رشد ضریب ریالی را به مقدار ۳۵ درصد داریم.

وی با بیان اینکه ارزش نسبی خدمات پرستاری از ۱۷ بسته به ۲۷ بسته خدمت، افزایش پیدا کرده است، افزود: ارزش نسبی خدمات پرستاری با توجه به نوع بسته بین ۲۵ تا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشته که به طور متوسط حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد در این بخش هم رشد خواهیم داشت.

بر اساس گزارش وبدا، معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: با توجه به بازخوردی که از دانشگاه‌های علوم پزشکی در خصوص دستورالعمل‌های باز توزیع اخذ کرده‌ایم، این دستورالعمل‌ها در حال بازبینی‌اند و تلاش می‌کنیم مشکلاتی که در سال گذشته بوده، به حداقل برسد. همچنین میزان پرداخت‌ها بر اساس عملکرد، سختی کار و نوع بخش، مورد بازبینی جدی قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->