تنوع و خلاقیت در تولید انیمیشن‌های آموزشی برای کودکان در مرکز انیمیشن سوره نقاشی دزدیده شده «اگون شیله» در حراجی کریستیز لندن فروخته می‌شود مرگ کیم سه‌رون، زنگ خطری برای فشار بی‌رحمانه بر سلبریتی‌های کره‌ای است ششمین پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان مشهد| فیلم کوتاه نباید سکوی پرش برای ساخت فیلم بلند باشد برندگان بخش نسل جشنواره برلین ۲۰۲۵ اعلام شدند رسانه‌ها نقش کلیدی در حمایت از تولید ملی و رونق اقتصادی دارند موفقیت جهانی فیلم کوتاه «تنها کنار هم» | راهیابی به جشنواره‌های لهستان و ترکیه درخشش سینمای ایران در مالزی| جشنواره فیلم‌های ایرانی ۲۰۲۵ برگزار شد رسانه‌ها؛ پل ارتباطی میان صنعت و مردم رسانه‌ها دیده‌بان توسعه و افشاگر فساد هستند رسانه‌ها نباید در حوزه اقتصاد خط قرمز داشته باشند نگرانی هواداران از آینده «جیمز باند» پس از تصاحب آمازون پژمان بازغی تهیه‌کننده سریال می‌شود آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۴ اسفند ۱۴۰۳) جشنواره بین‌المللی سیمرغ بازتاب هویت ایرانی با دیدگاه حماسی است آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر در مشهد طی هفته گذشته (۴ اسفند ۱۴۰۳) تأکید جشنواره بین‌المللی سیمرغ بر اهمیت جایگاه حماسی فردوسی جزئیات رفع مشکل هم‌پوشانی بیمه اصحاب فرهنگ و هنر اجرای نوروزی علی رهبری در روسیه
سرخط خبرها

ماجرای حذف تبلیغات سریال «رهایم کن» از بیلبورد‌های شهری

  • کد خبر: ۱۶۲۴۱۸
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
ماجرای حذف تبلیغات سریال «رهایم کن» از  بیلبورد‌های شهری
احتمال دارد با توجه به انتشار قسمتی از سریال و دیالوگ‌های خارج از عرف «رهایم کن»، بیلبورد‌های تبلیغاتی این سریال جمع‌آوری شوند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدتی است که پخش سریال رهایم کن از سکوی فیلیمو به دلیل پخش صحنه‌ها و دیالوگ‌های هنجار شکن و نامتعارف دردسرساز شده است. خط اصلی سریال رقابت عشقی دو برادر برای رسیدن به یک دختر است!

میثم نیلی مشاور عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مسئولیت مجوز سریال‌های نمایش خانگی با ساترا است مدتی پیش اعلام کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ‌گونه مجوزی برای سریال‌های نمایش خانگی صادر نمی‌کند.

از سوی دیگر سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) اعلام کرده است که این سریال فاقد مجوز از شورای صدور مجوز است.

با انتشار قسمتی از این سریال و دیالوگ‌هایی که بین افسانه (خواهر حاتم و هاتف) و بهرام (خدمتکار خاندان نایب سرخی) رد و بدل شد، مخاطبان لب به اعتراض گشودند و از ترویج بی‌حیایی و بی‌عفتی ابراز ناراحتی کردند.

حال با توجه به اینکه تبلیغات محیطی سریال رهایم کن هنوز در سطح شهر مشاهده می‌شود باید دید عکس‌العمل شهرداری تهران نسبت به اقدام سازمان زیباسازی در خصوص تبلیغ سریال «رهایم کن» چیست؟

منبع: صبا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->