گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد
سرخط خبرها

درباره سریال جدید «رهایم کن» + بازیگران، تیزر و داستان

  • کد خبر: ۱۵۰۸۰۷
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
درباره سریال جدید «رهایم کن» + بازیگران، تیزر و داستان
پخش سریال «رهایم کن» آغاز شده است و «محسن تنابنده» ۸ سال پس از سریال «ابله»، با سریال نمایش خانگی «رهایم کن» به خانه‌ها آمد.

به گزارش شهرآرانیوز، اولین قسمت از سریال رهایم کن، صبح امروز؛ جمعه ۲۸ بهمن‌ماه، در پلتفرم فیلیمو منتشر شد.

این سریال را شهرام شاه‌حسینی کارگردانی و مجید مولایی، تهیه کرده است.

محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی و همچنین آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری بازیگران رهایم کن هستند.

درباره سریال جدید «رهایم کن» + بازیگران، تیزر و داستان

داستان «رهایم کن» که با قلم سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی و به سرپرستی مجید مولایی، به نگارش درآمده، درباره دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن ساهرود به نام‌های هاتف و حاتم است. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، مارال است. درحالی‌که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد، مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او، به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آن‌ها را تا مرز‌های غریبی از عشق و نفرت بکشاند.

اولین قسمت سریال «رهایم کن» ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ پخش شد. این سریال جمعه‌ها ساعت ۸ صبح به‌طور اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود. به‌زودی تعداد قسمت‌های نهایی این سریال هم مشخص خواهد شد.

چرا سریال تازه شهرام شاه حسینی را تماشا کنیم؟

گذشته آدم‌ها نشان‌دهنده شیوه کاری آنهاست؛ شهرام شاه حسینی تجربه قابل اعتنایی در سریال‌سازی در تلویزیون و نمایش خانگی دارد و اثر به اثر، در پرداخت داستانی و شیوه روایت، پیشرفت کرده است؛ این صعود قدم به قدم باعث می‌شود به این سریال هم امیدوار باشیم که یک گام بزرگ از سریال می‌خواهم زنده بمانم بهتر و جذاب‌تر باشد.

محسن تنابنده هربار که نقش جدیدی پذیرفته، یک تجربه جدید و اغلب شگفت از خود به‌جا گذاشته است. این‌بار هم او بازیگر نقش اول این سریال است و در اتمسفری متفاوت با همه نقش‌های پیشینش، کاراکتر جذابی خلق کرده که حتما به دیدنش می‌ارزد.

عین جمله قبلی درباره هوتن شکیبا هم صادق است؛ او نیز یکی از بازیگران با استعدادی است که هر نقشی که می‌آفریند، در دل مردم جا باز می‌کند؛ فرقی ندارد سریال طنز باشد یا فیلمی تراژیک. در سریال رهایم کن، یک بازی متفاوت و نقشی متفاوت از او می‌بینید.

ترکیب بازیگران این سریال، وسوسه‌انگیز است. از سویی، حضور بازیگرانی که نخستین تجربه سریال درام در نمایش خانگی را از سر می‌گذرانند، در کاری از شاه‌حسینی که آزمون‌پس‌داده، یکی دیگر از دلایل تماشای سریال رهایم کن است.

در هنگام تماشای این سریال، به قاب‌بندی‌ها، نورپردازی و رنگ این سریال دقت کنید. تصاویر چشم‌نوازی که با وسواس ثبت شده‌اند تا به مخاطبان فیلیمو، احترام بگذارند.

موسیقی متن بامداد افشار یکی از جذابیت‌های این سریال تازه فیلیمو خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->