ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

آزار و اذیت زنان خوزستانی توسط ۲ مرد شیطان صفت

  • کد خبر: ۱۶۲۸۳۶
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
آزار و اذیت زنان خوزستانی توسط ۲ مرد شیطان صفت
۲ مرد شیطان‌صفت در نقش مسافرکش در شهر‌های خوزستان زنان و دختران را پس از آدم ربایی، هدف نیت شوم خود قرار می‌دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، چندی قبل زن جوانی با مراجعه به پلیس از گرفتار شدن در دام ۲ مرد شیطان‌صفت که با خودرویشان در نقش مسافرکش او را هدف نیت شوم قرار داده بودند خبر داد.

زن جوان به مأموران گفت: در کنار خیابان منتظر خودرو بودم تا به خانه بروم که خودروی پرایدی با شیشه‌های دودی جلوی پایم توقف کرد و با خیال اینکه مرد جوان مسافرکش است سوار شدم و وقتی روی صندلی جلو نشستم متوجه شدم مرد دیگری در صندلی عقب نشسته که رفتارهایش نشان می‌داد او نیز یک مسافر است.

وی افزود: همه چیز عادی به نظر می‌رسید تا اینکه پس از دقایقی مردی که در صندلی عقب بود چاقویش را نشانم داد و از من خواست تا گوشی موبایل، پول و طلاهایم را در اختیارش قرار دهم. ترسیده بودم و راننده هم می‌گفت صدایت در بیاید کشته می‌شوی که من هم همه طلاها، پول و گوشی موبایلم را در اختیارشان قرار دادم، اما آن‌ها نیت شوم داشتند و در یکی از خیابان‌های خلوت با بی‌اعتنایی به التماس‌هایم من را تسلیم خواسته شیطانی‌شان کردند.

بدین ترتیب با توجه به حساسیت موضوع مأموران پلیس خوزستان وارد عمل شده و تحقیقات میدانی برای دستگیری ۲ جوان شیطان‌صف ت کلید زده شد.

بررسی‌های ابتدایی نشان از آن داشت که ۲ جوان با خودروی تیبا و پراید شیشه دودی در نقش مسافرکش در شهر‌های خوزستان به شکار زنان و دختران مسافر دست می‌زنند.

تجسس‌ها برای دستگیری ۲ مرد شیطان‌صفت ادامه داشت تا اینکه روز ۵ فروردین ماه امسال مأموران پلیس خوزستان پی بردند که یکی از شیاطین از متهمان سابقه‌دار است که با قرار وثیقه از زندان آزاد شده و در شهر شادگان زندگی می‌کند.

همین سرنخ کافی بود تا مأموران در عملیاتی غافلگیرانه این مرد شیطان‌صفت را در مخفیگاهش دستگیر کنند و زمانی که تعدادی از طعمه‌های این متهم پیش رویش قرار گرفتند از شدت ترس بیهوش شدند و همگی او را مرد شوم معرفی کردند.

یکی از قربانیان گفت: مرد شیطان‌صفت پس از اینکه طلاهایمان را با تهدید چاقو گرفت با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و سپس در یک خیابان رهایم کرد و از آن زمان به بعد مشکلات روحی و روانی پیدا کرده‌ام و کابوس می‌بینم.

یکی دیگر از زنان ادامه داد: این دزدان خشن فقط طلاها، پول و گوشی موبایلم را سرقت کردند، اما از آن روز به بعد از شدت ترس دیگر جرأت بیرون آمدن از خانه را ندارم و همیشه یک نفر باید همراهم باشد.

مأموران در ادامه پی بردند که متهم ۳۶ ساله، سابقه‌دار و شیشه‌ای است و ۲ همسر و ۶ فرزند دارد که چندی قبل با قرار وثیقه از زندان آزاد شده است.

متهم در اعترافاتش گفت: با پراید یا تیبای شیشه دودی که پلاک خودرو‌ها را نیز با پلاک‌های سرقتی جابه‌جا می‌کردیم به همراه همدستم از شادگان به شهر‌های مختلف خوزستان می‌رفتیم و در نقش مسافرکش زنان و دختران را سوار می‌کردیم.

وی افزود: در برخی از سرقت‌هایمان زنان را هدف نیت شوم خود قرار می‌دادیم و با توجه به اینکه پلاک خودروهایمان را تغییر می‌دادیم فکر نمی‌کردم دستگیر شوم.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای دستگیری همدست فراری متهم ادامه دارد و بازجویی‌های پلیسی برای افشای دیگر جرایم احتمالی این سارق شیطان‌صفت و همدستش ادامه دارد.

منبع: ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->