نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

کرمی پیشنهاد ۸ هزار دلاری مکزیکی‌ها را رد کرد

  • کد خبر: ۱۶۳۶۹۱
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
کرمی پیشنهاد ۸ هزار دلاری مکزیکی‌ها را رد کرد
کاپیتان اسبق تیم ملی تکواندو کشورمان پیشنهاد فدراسیون تکواندو مکزیک برای هدایت تیم ملی تکواندو این کشور را رد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف کرمی کاپیتان اسبق تیم ملی تکواندو کشورمان فروردین ماه سال ۱۴۰۱ پس از پیشنهاد فدراسیون تکواندو پاکستان هدایت تیم ملی این کشور را به مدت یکسال بر عهده گرفت. کرمی با تیم ملی تکواندو این کشور موفق شد برای نخستین بار در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم برای تکواندو پاکستان مدال برنز کسب کند و این نخستین مدال تاریخ تکواندو پاکستان در مسابقات قهرمانی آسیا بود.
حالا خبر‌ها حاکی از آن است که فدراسیون تکواندو مکزیک پیشنهاد بسیار خوبی به یوسف کرمی داده است؛ اما کرمی پیشنهاد ۸ هزاردلاری فدراسیون تکواندو مکزیک را رد کرده است.
کرمی با تایید این خبر، مدعی شد که فعلا با تیم ملی تکواندو پاکستان تا چند روز آینده راهی مسابقات جهانی باکو خواهد شد و تمرکزش روی تکواندو پاکستان است و پیشنهاد فدراسیون تکواندو مکزیک را قبول نکرده است.
حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم پس از پایان مسابقات قهرمانی جهان در باکو، پاکستانی‌ها می‌توانند نظر سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو کشورشان را جلب کنند یا اینکه کرمی در سال ۱۴۰۲ تجربه جدیدی را در قاره آمریکا دنبال خواهد کرد.
لازم به یادآوری است، یوسف کرمی مدال برنز المپیک ۲۰۰۴ آتن، دو مدال طلا و دو مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان، چندین مدال در بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد.
به دلیل عملکرد خوبی که یوسف کرمی در دوران قهرمانی داشت، چشم بادامی‌ها به او لقب آدم آهنی داده بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->