نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو: ساعی جادوگر نیست

  • کد خبر: ۱۰۲۰۵۶
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو: ساعی جادوگر نیست
«یوسف کرمی» نبود مربی را اصلی‌ترین مشکل فدراسیون تکواندو می‌داند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کاپیتان پیشین تیم‌ملی تکواندو تأکید کرد که هادی ساعی جادوگر نیست که در کوتاه‌ترین زمان همه مشکلات را برطرف کند. یوسف کرمی که پیش‌تر در تیم‌ملی سابقه همکاری با هادی ساعی داشت، دیروز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری تسنیم به مأموریت سخت ساعی در فدراسیون اشاره کرد و گفت همه افرادی که می‌توانند، باید برای کمک به رئیس فدراسیون جلو بیایند.

ساعی جادوگر نیست

دارنده مدال برنز المپیک آتن در پاسخ به اینکه حضور قهرمانان به‌عنوان رؤسای فدراسیون‌ها توقعات را افزایش می‌دهد و همین، کار ساعی را سخت خواهد کرد، گفت: کار بسیار سختی داریم و هادی ساعی جادوگر نیست. باید با برنامه پیش برویم و خیلی زمان‌بر خواهد شد. اگر تکواندو ایران به‌عنوان یکی از قدرت‌های برتر دنیا شناخته می‌شد، به این دلیل بود که پشت آن فرایندی ده‌ساله قرار داشت. وقتی از دوران اوج به پایین می‌آیید، برای بازگشت به روز‌های خوب کاری زمان‌بر پیش‌رو خواهید داشت تا اعتماد و خودباوری را دوباره به تیم برگردانید.

تکواندو ما دیگر مثل گذشته نیست

کرمی در ادامه افزود: بچه‌های ما در مسابقات از لحاظ مهارت‌های روحی و روانی متزلزل ظاهر می‌شوند و دلیل این موضوع نیز واضح است که تکواندو ما دیگر تکواندو گذشته نیست. با حضور بچه‌ها در اردو‌های تیم‌ملی می‌توانیم دوباره این خودباوری و انگیزه را بازگردانیم و در آینده باتوجه‌به ظرفیتمان بهتر از این‌ها باشیم، اما این موضوع زمان‌بر و سخت خواهد بود.

اگر کسی دنبال سهم‌خواهی باشد، قشنگ نیست

وی درباره اینکه برخی معتقدند با حضور هادی ساعی در فدراسیون بسیاری به‌دنبال سهم‌خواهی خواهند بود، افزود: امیدوارم این‌گونه نباشد. ما خیلی از دوستان را در تکواندو نمی‌دیدیم و بازگشت آن‌ها به خانه خودشان اتفاق خوبی است و نشان می‌دهد که دوست دارند در این مجموعه باشند، اما اگر کسی به‌دنبال سهم‌خواهی باشد، قشنگ نیست. هرکسی به اندازه توانش باید کار کند و اینکه من با ساعی دوست بودم و حالا به او نزدیک شده‌ام و از فرصت استفاده کنم، به ضرر تکواندو خواهد بود، اما اگر هرکسی بدون توقع توانمندی‌اش را وسط گود بیاورد، خیلی زودتر به روز‌های اوج بازمی‌گردیم.

اگر برعکس باشد و همه به‌دنبال منافع خودشان باشند نیز بازهم تکواندو درجا خواهد زد. وی در پاسخ به اینکه در صورت درخواست کمک از سوی ساعی، شرایط چگونه خواهد بود، گفت: قبل از اینکه ساعی بر صندلی ریاست بنشیند، بدون هیچ چشمداشتی کمک کردم و وقتی می‌گویم کسی نباید دنبال منافع شخصی باشد، برای خودم نیز صدق می‌کند. خیلی خالصانه و صادقانه کمک کردم و اگر احساس شود وجود من برای تکواندو ایران مفید خواهد بود، حتما باز خواهم گشت و کمک خواهم کرد.

در استعدادیابی مشکل داریم

کاپیتان پیشین تیم‌ملی تکواندو در پاسخ به اینکه باتوجه‌به حضور قهرمانان زیاد در تکواندو ایران، آیا رئیس فدراسیون امکان استفاده از همه آن‌ها را خواهد داشت، گفت: چرا که نه. ما ۳۲ استان داریم و خیلی از قهرمانان را می‌توانیم برای استعدادیابی و آموزش به استان‌ها بفرستیم. در سفر‌هایی که برای سمینار به استان‌ها می‌روم، به‌خوبی می‌بینم که مربی آموزش نداریم و خیلی از لحاظ مربی در فقر و تنگنا هستیم و به همین دلیل باید از قهرمانان خودمان استفاده کنیم. حضور قهرمانان در استان‌ها باعث بهبود انگیزه‌ها و رونق تکواندو در سراسر کشور خواهد شد.

در چند روز آینده به پاکستان می‌روم

کرمی درباره شرایط همکاری‌اش با پاکستان تأکید کرد: قراردادم را امضا کردم و قرار است در چند روز آینده عازم این کشور شوم تا ببینم شرایط چگونه خواهد بود. خود مسئولان این کشور نیز می‌دانند کاری سخت دارند و حتی به من می‌گفتند که ایران را با پاکستان مقایسه نکنم. بااین‌حال، این چالش را دوست دارم و به خودم ایمان دارم که می‌توانم مفید باشم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->