چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

دانشجویان ایرانی مقیم چین بازگردانده می‌شوند

  • کد خبر: ۱۶۳۷۹
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
دانشجویان ایرانی مقیم چین بازگردانده می‌شوند
  رئیس اورژانس کشور گفت: دانشجویان ایرانی مقیم چین برای جلوگیری از ابتلای به بیماری کرونا با هواپیمای اختصاصی به کشور بازگردانده می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، پیرحسین کولیوند عصر جمعه در کارگروه ویژه بیماری کرونای استان تهران افزود: این استان متولی مستقر سازی این دانشجویان پس از ورود به کشور است و از رو باید فضای مناسبی را به این منظور پیش بینی کنند.
وی تاکید کرد: در شرایط کنونی نمی‌توان بیمار بودن کسی را پنهان ساخت و باید خانواده هایشان مطلع باشند از همین روباید سیاست‌های درستی را مد نظر قرار داد.
کولیوند اظهار داشت: تهران باید جای آبرومند و مناسبی را برای استقرار و قرنطینه این دانشجویان در نظر بگیرد.
رئیس اورژانس کشور گفت: تنها نگرانی قبل از ورود دانشجویان احتمال ابتلای یک نفر و حضور وی در پرواز و در جمع دیگر دانشجویان است.

ویروس کرونا که به ویروس ووهان شهرت یافته و مشابه ذات الریه است، باعث تب شدید و تنگی نفس می‌شود و تاکنون نزدیک به ۶۰۰ نفر را مبتلا کرده و ۱۷ نفر را به کام مرگ کشانده و در برخی کشور‌های دیگر هم موجب ابتلای چندین نفر شده است.
این ویروس هم اکنون علاوه بر ۳۰ استان و منطقه در چین به ۱۲ کشور دیگر از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، کانادا و فرانسه هم سرایت کرده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->