آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟ سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند
سرخط خبرها

اپل در تولید هدست واقعیت ترکیبی‌اش با چالش‌هایی روبه‌رو شده است

  • کد خبر: ۱۶۴۰۰۱
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
اپل در تولید هدست واقعیت ترکیبی‌اش با چالش‌هایی روبه‌رو شده است
گزارش‌های جدید از وال استریت ژورنال حاکی از آن است که اپل با چالش‌هایی در زمینه تولید روبرو است و احتمالا این امر روی عرضه و دسترسی به دستگاه تاثیر بگذارد.

به گزارش شهرآرانیوز - با توجه به آنکه کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل (WWDC ۲۰۲۳) در راه است، هدست واقعیت ترکیبی این شرکت که «ریالیتی پرو» (Reality Pro) نام گرفته میان طرفداران هیجان زیادی ایجاد کرده است.

با این وجود گزارش‌های جدید از وال استریت ژورنال حاکی از آن است که اپل با چالش‌هایی در زمینه تولید روبرو است و احتمالا این امر روی عرضه و دسترسی به دستگاه تاثیر بگذارد.

با وجود آنکه ۷ سال از آغاز توسعه گجت می‌گذرد، اما اپل برای عرضه ریالیتی پرو به بازار با مشکلاتی روبرو است. به گفته منابعی در زنجیره تامین ذخایر، بیشتر مشتریان نمی‌توانند تا پاییز این هدست را بخرند. همین امر نشان دهنده تاخیر زیاد در مقایسه با زمان عرضه محصولات اپل است.

چنین تغییری در اپل عجیب نیست این شرکت به طور معمول از صحبت کردن درباره محصولاتش تا زمان آماده شدن آن‌ها برای بارگیری خودداری می‌کند.

این گزارش شایعات پیشین درباره آنکه هدست ریالیتی پرو همراه یک پک باتری جداگانه عرضه می‌شود را نیز تایید می‌کند. پیش بینی می‌شود اندازه باتری این محصول کوچک باشد.

به دلیل تاخیر در ساخت، پیش بینی می‌شود تولید انبوه ریالیتی پرو در سپتامبر آغاز شود و سالانه ۲۰۰تا ۳۰۰ هزار دستگاه بارگیری شوند. هرچند این ارقام بسیار پایین‌تر از پیش بینی‌های اولیه هستند، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که هدست با قیمت ۳ هزار دلار عرضه می‌شود.

منبع: مهر به نقل از گیزموچاینا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->