ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

اپل می‌گوید به زودی آیفون با ۱۵ دقیقه تمرین می‌تواند با صدای شما صحبت کند

  • کد خبر: ۱۶۴۶۹۶
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
اپل می‌گوید به زودی آیفون با ۱۵ دقیقه تمرین می‌تواند با صدای شما صحبت کند
اپل مجموعه‌ای از ویژگی‌های دسترسی جدید را معرفی کرده که یکی از آن‌ها «صدای شخصی» است. این ویژگی هوش مصنوعی می‌تواند با ۱۵ دقیقه تمرین با صدای شما صحبت کند.

شهرآرانیوز - ویژگی «صدای شخصی» (Personal Voice)  برای کمک به افرادی طراحی شده است که با تماس‌های تلفنی و گفتگو‌های حضوری مشکل دارند.  اپل روز سه‌شنبه اعلام کرد اگر آیفون یا آیپد دارید، به زودی می‌توانید هوش مصنوعی آن را با صدای خودتان بشنوید. این ویژگی به کاربران امکان ساخت پیام‌های متنی برای تولید ۱۵ دقیقه صدا می‌دهد.

ابزار جدید دیگری به نام «گفتار زنده» هم وجود خواهد داشت که به کاربران امکان می‌دهد یک عبارت را تایپ کنند تا دستگاه در حین تماس‌های تلفنی و یا مکالمات حضوری به جای آن‌ها صحبت کند.

اپل می‌گوید که از یادگیری ماشینی، نوعی هوش مصنوعی، برای ایجاد صدا در خود دستگاه استفاده خواهد کرد تا داده‌ها امن‌تر و خصوصی‌تر شوند.

ممکن است این ویژگی در ابتدا کمی عجیب و غریب به نظر برسد، اما در واقع بخشی از آخرین تلاش‌های اپل برای ایجاد دسترسی‌های جدید است. اپل به شرایطی مانند بیماری «اسکلروز جانبی آمیوتروفیک» (ALS) اشاره کرده که در آن افرادِ در معرض خطر از دست دادن توانایی تکلم می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.

تیم کوک، مدیرعامل اپل، گفته است: «در اپل، ما همیشه معتقد بوده‌ایم که بهترین فناوری، فناوری‌ای است که برای همه ساخته شده باشد.»

فیلیپ گرین، یکی از کسانی که صدایش از زمان تشخیص بیماری ALS به طور قابل توجهی تغییر کرده است، گفته است: «مهم‌ترین چیز این است که بتوان با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کرد. اگر بتوانید با صدایی که شبیه شماست به آن‌ها بگویید که دوستشان دارید،  دنیا خیلی متفاوت می‌شود.»

این اولین‌بار نیست که اپل وارد بازار صدای هوش مصنوعی می‌شود، زیرا کاربران آیفون با دستیار صوتی «سیری» آشنا هستند که از یادگیری ماشینی برای درک آنچه مردم می‌گویند استفاده می‌کند. در سال ۱۹۸۴، استیو جابز مشتاق بود که در رونمایی اپل مکینتاش ۱۲۸K این دستگاه بگوید «سلام». این فناوری در آن زمان بسیار پیشرفته بود، و حتی در فیلم زندگی‌نامه‌ای او (۲۰۱۱) به آن اشاره شد.

دقیقاً مشخص نیست که ویژگی «صدای شخصی» (Personal Voice) چه زمانی در دسترس خواهد بود، اما اپل می‌گوید که قبل از پایان سال جاری آن را معرفی خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->