تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای اولین بار در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

باد و باران و مه جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت (۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۴۰۸۷
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
باد و باران و مه جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت (۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲)
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: وزش باد شدید، بارش باران و پدیده مه گرفتگی صبح دوشنبه بیشتر جاده‌های استان به ویژه جاده‌های شریانی و اصلی را فرا گرفته است.

زهیر موسوی | شهرآرانیوز، جعفر شهامت روز دوشنبه افزود: هم اکنون بارش باران مسیر‌های اصلی مشهد-چناران- قوچان و مشهد- نیشابور - سبزوار را فرا گرفته و گذرگاه مرزی باجگیران و جاده‌های درگز-قوچان، مشهد-کلات و مشهد به طرقبه شاندیز نیز بارانی و لغزنده گزارش شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر بارش باران، باد شدید و مه غلیظ نیز تردد در مسیر‌های اصلی مشهد-چناران- قوچان و مشهد- نیشابور - سبزوار را تحت تاثیر قرار داده و دید افقی رانندگان را در این مسیر‌ها کاهش داده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون جاده‌های مشهد -کلات و درگز -قوچان و جاده گذرگاه مرزی باجگیران در شهرستان قوچان نیز مه آلود است.

شهامت افزود: ترافیک در بزرگراه مشهد-چناران در محدوده سه راه فردوسی نیمه سنگین و در جاده مشهد-چناران نیز سنگین گزارش شده است.

همچنین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در پی گسترش سامانه ناپایدار جوی در سطح استان، در مورد احتمال بارش‌های رگباری و وزش باد شدید هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

بر این اساس سامانه یاد شده که از عصر دیروز در استان فعال شده تا پایان چهارشنبه هفته جاری به شکل بارش‌های رگباری توام با آذرخش و تگرگ و همچنین احتمال آبگرفتگی، رواناب و در نواحی مستعد با وقوع سیل ادامه خواهد داشت.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه‌های روستایی استان به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته از نظر طول راه‌ها در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->