در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند شهردار منطقه۸ مشهد: اجرای پروژه‌های عمرانی در اراضی پادگان، حاصل تعامل ارتش با مدیریت شهری است گلایه ساکنان محله مهرآباد مشهد از انسداد یک پُل
سرخط خبرها

باد و باران و مه جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت (۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۴۰۸۷
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
باد و باران و مه جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت (۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲)
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: وزش باد شدید، بارش باران و پدیده مه گرفتگی صبح دوشنبه بیشتر جاده‌های استان به ویژه جاده‌های شریانی و اصلی را فرا گرفته است.

زهیر موسوی | شهرآرانیوز، جعفر شهامت روز دوشنبه افزود: هم اکنون بارش باران مسیر‌های اصلی مشهد-چناران- قوچان و مشهد- نیشابور - سبزوار را فرا گرفته و گذرگاه مرزی باجگیران و جاده‌های درگز-قوچان، مشهد-کلات و مشهد به طرقبه شاندیز نیز بارانی و لغزنده گزارش شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر بارش باران، باد شدید و مه غلیظ نیز تردد در مسیر‌های اصلی مشهد-چناران- قوچان و مشهد- نیشابور - سبزوار را تحت تاثیر قرار داده و دید افقی رانندگان را در این مسیر‌ها کاهش داده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون جاده‌های مشهد -کلات و درگز -قوچان و جاده گذرگاه مرزی باجگیران در شهرستان قوچان نیز مه آلود است.

شهامت افزود: ترافیک در بزرگراه مشهد-چناران در محدوده سه راه فردوسی نیمه سنگین و در جاده مشهد-چناران نیز سنگین گزارش شده است.

همچنین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در پی گسترش سامانه ناپایدار جوی در سطح استان، در مورد احتمال بارش‌های رگباری و وزش باد شدید هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

بر این اساس سامانه یاد شده که از عصر دیروز در استان فعال شده تا پایان چهارشنبه هفته جاری به شکل بارش‌های رگباری توام با آذرخش و تگرگ و همچنین احتمال آبگرفتگی، رواناب و در نواحی مستعد با وقوع سیل ادامه خواهد داشت.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه‌های روستایی استان به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته از نظر طول راه‌ها در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->