رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان!
سرخط خبرها

سرقت ۱۰ میلیاردی از یک آپارتمان در بلوار هدایت مشهد

  • کد خبر: ۱۶۴۲۰۱
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
سرقت ۱۰ میلیاردی از یک آپارتمان در بلوار هدایت مشهد
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی پایگاه شمال مشهد متهم به دستبرد ۱۰ میلیارد ریالی از یک آپارتمان در بلوار هدایت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: در پی گزارش سرقت از یک آپارتمان در بلوار هدایت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل مردی حدوداً ۴۰ ساله به ماموران گشت مراجعه و اعلام داشت برای کاری به همراه خانواده از منزل خارج و موقع برگشت متوجه شدیم که تمامی وسایل خانه بهم ریخته و قسمتی از اموال با ارزش شامل؛ ۲۴ دستگاه گوشی تلفن همراه به همراه کارتن و دفترچه به ارزش ۷ میلیارد ریال و ۳ فقره چک یک میلیارد ریالی سرقت شده است.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی مشهد پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته و بررسی میدانی محل وقوع جرم تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این سرقت آغاز کردند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از یکی سری تحقیقات میدانی متهم را که فردی سابقه دار است شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ نگهبان با بیان این که متهم پس از انتقال به پایگاه شمال پلیس آگاهی مشهد در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت موردنظر اعتراف کرد؛ خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مالخر با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->