چرا آفلاین‌بودن به ترند نسل جدید تبدیل شده است؟ چرا مغز پس از بی‌خوابی حواس‌پرتی شما را افزایش می‌دهد؟ مهندسان کشاورزی پسماند‌های غذایی را به سوخت هواپیما تبدیل کردند سنجش کیفیت خواب با ساعت‌های هوشمند چطور می‌تواند به تشخیص بیماری‌ها کمک کند؟ ماینکرفت با فروش ۳۵۰ میلیون نسخه، رکورد تاریخی جدیدی ثبت کرد عضو شورای‌ عالی فضای مجازی: نگرانم توافق با تلگرام منجر به سازوکاری مشابه «مکانیسم ماشه» شود ایلان ماسک خودروی پرنده‌ای می‌سازد فراتر از خودروی جیمز باند نحوه تأمین امنیت سایبری سامانه‌های هوش مصنوعی مشخص شد هشدار وزیر ارتباطات درباره حملات سایبری داخلی به‌دلیل استفاده از فیلترشکن‌ها سه تنظیم مخفی برای افزایش عمر باتری گوشی آیفون پرفروش‌ترین برند‌های موبایل جهان در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۵ + فهرست درمان سرطان تخمدان مقاوم به کمک نانو ذرات کمکی عضلات مبتنی‌ بر هوش مصنوعی، راه‌حلی برای بازیابی توانایی‌های حرکتی آغاز مذاکرات با تلگرام برای رفع فیلترینگ: شورای عالی فضای مجازی شروط شش‌گانه تعیین کرد (۱۰ آبان ۱۴۰۴) ایلان ماسک مدعی شد: کارکردن در کل جهان به پایان می‌رسد اولین اطلاعات رسمی از گلکسی S26 سامسونگ منتشر شد چطور بفهمیم یک ویدیو یا عکس، واقعی است یا ساخته‌شده با هوش مصنوعی؟ + آموزش ساخت بزرگ‌ترین ابررایانه هوش مصنوعی باهمکاری انویدیا و اوراکل تأثیر ماه کامل بر کیفیت خواب انسان، واقعیت علمی یا باور عامیانه؟ ناتینگ فون 3a لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت آمریکایی‌ها می‌خواهند دسترسی نوجوانان به هوش مصنوعی را ممنوع کنند
سرخط خبرها

آیا کارگردان هنری بازی God of War Ragnarok از استودیو «سانتا مونیکا» جدا می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۶۴۹۸۸
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
آیا کارگردان هنری بازی God of War Ragnarok از استودیو «سانتا مونیکا» جدا می‌شود؟
اخیرا خبرهایی از وضعیت ادامه همکاری کارگردان هنری بازی God of War Ragnarok و استودیو «سانتا مونیکا» منتشر شده است.

پبه گزارش شهرآرانیوز - راف گراستی، کارگردان هنری استودیو «سانتا مونیکا» و بازی «خدای جنگ: رگناروک»  (God of War Ragnarok) تصمیم گرفته است پس از گذراندن یک دهه فعالیت از این استودیو جدا شود. گراستی در یک پیام توییتری جدایی نزدیک خود را اعلام کرد و توضیح داد در هفته آینده پیرامون برنامه خود برای ادامه فعالیت در صنعت بازی مطالبی را به اشتراک خواهد گذاشت.

این کارگردان در پیام توییتری خود نوشت: «سونی نقش مهمی در شکل دادن به حرفه کاری من داشت و من برای همیشه این خاطره‌ها و تجربه‌های عزیز را حفظ می‌کنم. من به ادامه موفقیت‌های سانتا مونیکا ایمان دارم و امیدوارم بتوانیم دوباره در آینده با همکاری یکدیگر به خلق بازی‌های جدید بپردازیم».

گراستی در ابتدا به مدت یک سال ناظر هنری پلی استیشن بود و پس از آن به استودیو سانتا مونیکا رفت و به‌عنوان طراح هنری شخصیت شروع به کار کرد. وی در ادامه به‌عنوان طراح اصلی بازی God of War سال ۲۰۱۸ انتخاب شد و در توسعه دنباله آن یعنی God of War Ragnarok، نقش کارگردان هنری را بر عهده گرفت.

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->