تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
استاندار خراسان رضوی:

ارکان حکومت، برای حمایت از کارآفرینان و فعالان اقتصادی پایه کار آمده‌اند

  • کد خبر: ۱۶۵۵۱
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
ارکان حکومت، برای حمایت از کارآفرینان و فعالان اقتصادی پایه کار آمده‌اند
استاندار خراسان رضوی گفت: اگر در شرایط تحریم، امنیت پایدار در کشور حاکم است و چرخ اقتصاد می‌چرخد باید شکرگزار خداوند متعال باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا رزم‌حسینی در جمع صادرکنندگان و کارآفرینان نمونه استان اظهار کرد: در گام دوم انقلاب باید با تحول در نظام اداری کشور، مسیر را برای توسعه پایدار هموارتر کرد.


وی با تاکید بر ضرورت ترویج سبک زندگی سردار سپهبد شهید سلیمانی گفت: در شرایطی که برخی جوانان با استناد به شایعات فضای مجازی نسبت به مدیران بی اعتماد هستند، شاهد تشییع مثال‌زدنی یک سردار بزرگ اسلام در نظام جمهوری اسلامی بودیم.


استاندار خراسان رضوی ادامه داد: این ویژگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از آبروی خود برای نجات افراد مظلوم هزینه می‌کرد باید برای سایر مسئولان درس عبرت باشد.


رزم‌حسینی در ادامه با بیان اینکه خراسان رضوی تا ۵ میلیارد دلار ظرفیت صادرات دارد، افزود: استان با توجه به قابلیت‌های خود تا سقف ۵ میلیارد دلار می‌تواند به کشور‌های مختلف صادرات داشته باشد.


وی خاطر نشان کرد: در خراسان رضوی برای مدیریت استان این توفیق حاصل شده که ارکان حکومت را برای حمایت از کارآفرینان و فعالان اقتصادی پایه کار بیاورد.


استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اگر اعلام می‌شود ۱۱۷ هزار شغل در یک سال گذشته ایجاد شده است آنهم در شرایط اعمال تحریم‌های شدید اقتصادی بر کشور، کار بسیار بزرگی محسوب می‌شود.


رزم‌حسینی با اشاره به ظرفیت ستاد تدبیر خراسان رضوی برای کمک به صادرکنندگان استان افزود: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با کمک فعالان اقتصادی بخش صادرات، موانع استانی این بخش را برای بررسی و رفع آن در ستاد تدبیر احصاء خواهد کرد.


استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: اعتقاد ما بر این است که اگر کشوری در حوزه اقتصاد قوی باشد علاوه بر برخورداری از امنیت پایدار، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز خواهد بود.


وی ادامه داد: اگر در شرایط تحریم، امنیت پایدار در کشور حاکم است و چرخ اقتصاد می‌چرخد باید شکرگزار خداوند متعال باشیم.

استاندار استاندار استاندار استاندار استاندار استاندار
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->