«عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی
سرخط خبرها

معرفی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فجر/ مردن در آب مطهر

  • کد خبر: ۱۶۵۶۶
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
معرفی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فجر/ مردن در آب مطهر
مردن در آب مطهر فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی است که در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.
برادران محمودی با عاشقانه «چند متر مکعب عشق» وارد مسیر حرفه‌ای فیلمسازی شدند. اولین بار با این فیلم به جشنواره آمدند و موفق به کسب سیمرغ بهترین فیلم و کارگردانی در بخش نگاه نو شدند. اما پس از ساخت چند فیلم و فعالیت همزمان در تلویزیون، تابستان امسال جدیدترین فیلم خود را با نام «مردن در آب مطهر» مقابل دوربین بردند.
 
علی شادمان، متین حیدرنیا و ندا جبرئیلی بازیگران شناخته شده این فیلم هستند که در ساخته جدید برداران محمودی بازی می‌کنند.

حاشیه
‏‎مهاجرت این بار هم مضمون فیلم جدید دو برادر فیلمساز است که در ادامه ساخته‌های قبلی درباره‌ی افغان‌ها قرار دارد. شرایط پذیرفته شدن چند جوان مهاجر در اروپا، یکی از نکات مهم فیلم است که نگاه دغدغه‌مند محمودی‌ها، برای قشر جوان می‌تواند جذاب و تاثیر گذار باشد.
 
شخصیت اصلی فیلم جوان مسلمانی است که برای مهاجرت در اروپا باید مسیحی شود و این اتفاق در ادامه قصه، او را با چالش‌ها و تناقض‌های زیادی مواجه خواهد کرد.
 
‏‎نوید محمودی کارگردان فیلم نیز چند روز پیش و در شرایطی که تعدادی هنرمندان از حضورشان در جشنواره فجر انصراف داده بودند، از تاثیر انکار ناپذیر جشنواره فجر روی سرنوشت فیلم‌ها صحبت کرده بود.

‏‎علی شادمان از بازیگران جوان موفقی است که همزمان با حضور در سینما به فعالیت‌های تئاتری هم ادامه می‌دهد. او که این روز‌ها فیلم «جان دار» را روی پرده دارد، ایفاگر یکی از چند جوان فیلم «مردن در آب مطهر» است و شانس خوبی برای دیده شدن دارد. همچنین قصه و چالش‌های دراماتیک آن می‌تواند با توجه منتقدان و داوران جشنواره فجر همراه باشد.
 
 
عوامل این فیلم عبارتند از:
 
نویسنده و کارگردان: نوید محمودی

تهیه کننده: جمشید محمودی

بازیگران: علی شادمان، ندا جبرئیلی، متین حیدرنیا، صدف عسگری، سوگل خلیق، علی رضا آرا، امیررضا رنجبران
 
تدوین: نیما جعفری جوزانی
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->