سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش‌فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی به کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب‌وغریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است فرماندار مشهد: از طلافروشان فراتر از قانون چیزی نمی‌خواهیم | کسانی که مغازه هایشان پلمب شده، براساس روال قانونی بوده‌ است سال گذشته ۲۸ درصد منابع از بانک‌های خراسان رضوی خارج شد واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس منتفی شد تعویض ۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی جزئیات تازه‌ترین تغییر سن و شرط بازنشستگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

امروز ۱۴ بهمن، اولین پیامک تاییدشدگان طرح ملی مسکن ارسال می‌شود

  • کد خبر: ۱۶۶۴۷
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹
امروز ۱۴ بهمن، اولین پیامک تاییدشدگان طرح ملی مسکن ارسال می‌شود
معاون وزیر راه با اشاره به آغاز ارسال پیامک به تاییدشدگان طرح ملی مسکن، گفت: در این مرحله متقاضیان باید ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان آورده واریز کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود محمودزاده، اظهار کرد: پالایش ثبت‌نام کنندگان طرح ملی مسکن هفته گذشته به پایان رسید که بر این اساس حدود ۴۲ درصد از آن‌ها واجد شرایط نبوده و حذف شدند.

وی ادامه داد: شروط حدود ۵۸ درصد (۱۴۰ هزار نفر) نیز تایید شده که از امروز به آن‌ها پیامک ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: این متقاضیان پس از دریافت پیامک با کد رهگیری وارد سامانه طرح ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir شده و اقدام به تکمیل مدارک خود می‌کنند. بر این اساس این افراد به ادارات راه و شهرسازی استان‌ها مراجعه کرده و مدارک مربوط به سابقه سکونت و مستندات بارگذاری شده در سایت کنترل می‌شود.

وی یادآور شد:‌براساس پایش صورت گرفته استان‌های اردبیل با ۶۶ درصد، خوزستان ۶۴ درصد، سیستان وبلوچستان و کرمانشاه با ۶۲ درصد بیشترین درصد ثبت نام کنندگان واجد شرایط بودند و استان‌های سمنان با ۳۵ درصد، خراسان جنوبی ۳۹ درصد، مرکزی ۴۱ درصد کمترین افراد واجد شرایط این طرح بودند.

متقاضیان ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان واریز کنند

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه با بیان این‌که در استان تهران نیز ۴۶.۵ درصد از افراد ثبت نام کننده واجد شرایط بودند، گفت: آورده متقاضیان در طرح ملی مسکن ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان بر اساس مساحت واحد است، ضمن این‌که ۱۰۰ میلیون تومان وام به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

محمودزاده با اشاره به این‌که در شهر‌های جدید ۱۰ تا ۱۵ درصد قیمت زمین از متقاضیان دریافت می‌شود، گردش مالی طرح ملی مسکن را ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

وی همچنین از امکان ثبت اعتراض افرادی خبر داد که پیامک تایید به آن‌ها ارسال نمی‌شود.

محمودزاده در این باره گفت: این افراد از اول اسفند می‌توانند با مراجعه به سایت طرح ملی مسکن نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی پیش‌تر از ارسال پیامک به متقاضیان واجد شرایط طرح ملی مسکن از ۱۴ بهمن خبر داده و تسنیم گفته بود: اسامی این متقاضیان به ادارات کل، شرکت عمران و بنیاد مسکن اعلام شده است.

وی تاکید کرد:‌بر اساس ابلاغیه‌ای نیز مقرر شده ادارات کل، شرکت عمران و بنیاد مسکن آدرس مراجعه متقاضیان واجد شرایط را در هر شهر اعلام کنند و در سامانه درج شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->