آیت‌الله علم‌الهدی: جامعة‌المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است | علمای شیعه هندوستان، مهمان دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون‌خ» | «موزه ملی ایران» تفاوتی با «لوور» ندارد وزیر آموزش‌وپرورش: هزار هنرستان در ۵ سال آینده ساخته می‌شود خزعلی: در زمینه حجاب به‌دنبال فرهنگ‌سازی هستیم جزئیات برنامه‌های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی وزیر اقتصاد: بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی تا سال ۱۴۰۲ صفر شد اعمال قانون ۱۶۰۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند ( ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | بازتاب تنبیه موشکیِ صهیونیست‌ها در سفر رئیس‌جمهور به پاکستان دیدار جمعی از کارگران با مقام معظم رهبری | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است + عکس و فیلم وزارت خارجه آمریکا مذاکره مستقیم با ایران با موضوع برجام را رد کرد رئیس جمهور وارد سریلانکا شد درباره سرخک و واکسیناسیون آن، چه می‌دانید؟ معاون بایدن بار دیگر حمایت واشنگتن از صهیونیست‌ها را تکرار کرد تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی گزارش روزنامه عبری از رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش آمریکا، مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام را رد کرد واکنش عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است هشدار مصر درباره حمله زمینی اسرائیل به رفح
سرخط خبرها

نماینده مجلس: گردش مالی ۵۰ هزار میلیاردی فیلترشکن‌ها، دهن‌کجی به مردم است

  • کد خبر: ۱۶۶۴۹۲
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
نماینده مجلس: گردش مالی ۵۰ هزار میلیاردی فیلترشکن‌ها، دهن‌کجی به مردم است
نماینده مردم چابهار در مجلس خطاب به رئیس‌جمهور گفت: گردش مالی ۵۰ هزار میلیاردی فیلترشکن‌ها یک فاجعه و دهن‌کجی به مردم است.

به گزارش شهرآرانیوز، معین‌الدین سعیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۷ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در شرایطی که ۴ شهرستان قصرقند، کنارک، دشتیاری و زرآباد فاقد حتی یک تخت بیمارستانی هستند، رئیس جمهور در اندونزی قول ساخت ۱۲ بیمارستان را می‌دهد! بنابراین باید گفت که آقای رئیسی، به کجا چنین شتابان؟ اول درد‌های بی‌پایان مردم سیستان و بلوچستان را ببینید و بعد به فکر مردم اندونزی باشید.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس افزود: به وزیر بهداشت و درمان تذکر می‌دهم با فوریت نسبت به تجهیز بیمارستان نیروی دریایی کنارک و ساخت بیمارستان دشتیاری بزرگ اقدام کند.

وی ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور؛ بستن پلتفرم‌های فضای مجازی در شرایط پرالتهاب پاییز ۱۴۰۱ بود، اکنون با گذر از آن شرایط ادامه محدودیت‌ها به چه معناست؟ ضمن آن که گردش مالی ۵۰ هزار میلیاردی فیلترشکن‌ها یک فاجعه و دهن کجی به مردم است، نمی‌شود شما به عنوان رئیس جمهور و من به عنوان نماینده به دنبال تیک آبی اینستاگرام باشیم و ملت را از کسب و کار مجازی خود محروم کنیم، لذا بر مبنای اصل ۹ قانون اساسی به رئیس جمهور تذکر می‌دهم نسبت به رفع محدودیت از پلتفرم‌های فضای مجازی به قید فوریت اقدام کند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->