«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: عکاس رضوی لحظه را به جریان می‌اندازد

  • کد خبر: ۱۶۶۷۵۶
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: عکاس رضوی لحظه را به جریان می‌اندازد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: شاید عکس را بتوان تثبیت لحظه‌ها معنا کرد، اما عکاس رضوی لحظه را به جریان می‌اندازد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین‌زاده امروز ۸ خردادماه، در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی عکس رضوی که در فرهنگسرای جهاد دانشگاهی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تفاوت عکاسی رضوی با هر عکاسی دیگری این است که عشق به یک محبوب، عشق به امام معصوم و عشق به انسان کامل در آن نهفته است و وقتی کاری با عشق آمیخته شود، قدر و منزلت آن فارغ از عدد و رقم‌های کمی دنیایی است.

وی بیان کرد: شاید عکس را بتوان تثبیت لحظه‌ها معنا کرد. عکاس اتفاقی را ثبت می‌کند که در تاریخ بماند. امروز به مدد تکنولوژی هر فردی می‌تواند عکاسی کند، اگرچه بین عکاسی حرفه‌ای که قاب و نور بداند با فرد عادی تفاوت است و عکاس یک لحظه را ثبت می‌کند، اما عکاس رضوی لحظه را به جریان می‌اندازد. ما بیش از ۳ میلیون همسایه امام رضا (ع) هستیم و میلیون‌ها نفر با دیدن یک قاب از حرم دلشان می‌شکند. شاید ما عکس معروف گنبد و بارگاه را نداشته باشیم، اما بسیاری در جهان این عکس را به عنوان سوغاتی می‌برند.

حسین‌زاده با بیان اینکه عکس رضوی امتداد زیارت است، عنوان کرد: زیارت توفیق ما مشهدی‌هاست، اما شاید یک دل شکسته کیلومتر‌ها دورتر نزدیک‌تر از ما باشد. عکاسان این توفیق را دارند که امتداد زیارت را برای کسی که کیلومتر‌ها دورتر است رقم بزنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص آثار نمایشگاه جشنواره گفت: زندگی در عکس‌های نمایشگاه جاری بود. در آثار عکاسان رضوی در این دوره سبک زندگی رضوی مشهود و عیان است. عکاسان رضوی این توفیق که نصیبشان شده تا عکاس امام رضایی باشند قدر بدانند و ادامه‌دار کنند که با این کار دل‌های زیادی همراه آن‌ها می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->