برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

صحبت‌های «کاظم هژیرآزاد» درباره حضورش در «رحیل»، سریال جدید شبکه ۳

  • کد خبر: ۱۶۶۸۱۱
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
صحبت‌های «کاظم هژیرآزاد» درباره حضورش در «رحیل»، سریال جدید شبکه ۳
«کاظم هژیرآزاد» از جمله بازیگران سریال رحیل است که برای شبکه ۳ سیما تولید شده و فیلمبرداری آن اواخر خرداد تمام می شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کاظم هژیرآزاد در آخرین گفتگوی خود گفته است که این روزها مشغول بازی در سریالی به نام «رحیل» ساخته علی غفاری است که به لحاظ زمانی مرتبط با پایان دوران قجر و اوایل سردار سپه است. او در این سریال نقش مشاور ولیعهد را بازی می‌کند که نسبت به کارهای قبلی‌اش متفاوت است.

ماجرای سریال رحیل

«رحیل» سریالی با داستانی عاشقانه است و  به «کوچ» معنا می‌شود. این سریال به آن مرحله زمانی از تاریخ ایران می‌پردازد که احمدشاه فرار کرده و به فرانسه رفته است و ولیعهد می خواهد تاج گذاری کند اما نمی‌تواند.

 سریال رحیل که برای شبکه ۳ سیما تولید شده است، اکنون عمده کار آن به اتمام رسیده و فیلمبرداری آن اواخر خرداد تمام می شود.

من انتخاب نمی‌کنم

کاظم هژیرآزاد در پاسخ به این پرسش که کدام ژانر قصه را برای بازی دوست دارد، گفته است: نمی توانم جوابی قطعی به این سوال بدهم چون من انتخاب نمی‌کنم و انتخاب می‌شوم و برایم ژانر فرق ندارد؛ ضمن این که باید همه ژانرها را تجربه کنم.

«زخم کاری» دیده شد

به باور بازیگر مجموعه زخم کاری (محمدحسین مهدویان ١۴٠٠) ، این سریال شبکه نمایش خانگی  کاری بود که بسیار دیده شد. او در میان کارهای گذشته خود نیز از مختارنامه یاد کرده است و به گفته خودش تجربه بازی در این اثر هنوز در ذهنش جای دارد.


 


بیشتر بخوانید:

ابراز پشیمانی مهران احمدی از بازی در فصل ششم پایتخت

«سه دونگ سه دونگ» با بازی جواد عزتی در آی فیلم + زمان پخش

مطلب جدید کیهان درباره سریال‌های شبکه نمایش خانگی | زباله به تمام معنا هستند


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->