برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

احتمال ساخت فصل دوم سریال «زخم کاری»

  • کد خبر: ۱۲۹۰۷۱
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
احتمال ساخت فصل دوم سریال «زخم کاری»
به گفته کاظم هژیر آزاد، بازیگر سریال «زخم کاری»احتمال ساخت فصل دوم سریال زخم کاری وجود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، بازیگر فصل اول سریال زخم کاری درباره گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با تولید فصل دوم این سریال پس از انتشار پست محمدحسین مهدویان، کارگردان این اثر، در صفحه اینستاگرامش با عنوان  «بلند شو مالک» انجام شد، اظهار کرد: اگر کار خوبی مانند زخم کاری تولید می‌شود که مردم آن را تماشا می‌کنند و به آن علاقه دارند، چرا ادامه پیدا نکند؟ قصه زخم کاری می‌تواند ادامه داشته باشد.  

وی افزود: تمام آثار هنری می‌تواند مورد اقتباس قرار گیرد و از آن فیلم‌ و سریال‌های مختلفی تولید شود. مکبث نیز نمایشنامه‌ای است که می‌توان حال که مورد توجه و استقبال مخاطبان شبکه نمایش خانگی قرار گرفته و موضوعیت آن مربوط به جامعه امروز ما مانند رانت‌خواری و شرکت‌های چپاول‌گر است، ادامه پیدا کند.

هژیر آزاد با بیان اینکه سریال‌هایی چون زخم کاری تاثیر خوبی در جذب مخاطبان به شبکه نمایش خانگی داشته، خاطرنشان کرد: شبکه نمایش خانگی توانسته میان مردم جایی برای خود باز و نیاز مخاطب را فراهم کند. شاید همین باعث شده که رقبا که یکی از آن‌ها صداوسیماست، به تلاطم و تلاش بیفتد که در مقابل آن باید چگونه عمل کند. بر این اساس مشهود است که مدتی است قصه‌های آثار تلویزیون تغییر کرده است اما بالاخره باید و نبایدهایی در قوانین خود دارد که باید رعایت کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه باید فیلم و سریال‌ها در فضای بازتری تولید و پخش شود، تصریح کرد: اگر مانند کشور ترکیه و بسیاری از کشورهای آسیایی تلویزیون کابلی به ایران بیاید تا بتواند رقابت بیشتری ایجاد کند، قصه‌نویسی، فیلمبرداری، کارگردانی، بازیگری و. ‌.. رشد پیدا می‌کند اما وقتی شبکه‌ها را محدود به چند کانال کنیم و خط قرمزها را ملاک قرار دهیم، طبیعی است که رشد کمی پایین می‌آید.

وی در خصوص فعالیت‌های این روزهای خود نیز بیان کرد: سریال بی‌همگان را در حال پخش دارم. پیشنهاد یک سریال جدید به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی آقای شفیعی نیز به بنده شده و قرار است که دی ماه آغاز به کار کنیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->