نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

کشمکش سپاهان و فدراسیون به‌خاطر قلعه نویی

  • کد خبر: ۱۶۶۸۵
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
کشمکش سپاهان و فدراسیون به‌خاطر قلعه نویی
مسئولان فدراسیون فوتبال هنوز نتوانسته اند رضایت باشگاه فوتبال سپاهان را برای سرمربیگری قلعه نویی در تیم ملی ایران جلب کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، طی چند روز گذشته مشخص شد که امیر قلعه نویی گزینه اصلی و نهایی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی ایران است. از این رو با توجه به اینکه قلعه نویی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد، حضور او در تیم ملی منوط به رضایت باشگاه اصفهانی است.


مدیران باشگاه سپاهان بارها مخالفت رسمی خود را با جدایی امیر قلعه نویی اعلام کردند و حتی با ادامه فشارها آنها پیشنهاد دادند سرمربی شان به طور همزمان در تیم ملی نیز فعالیت داشته باشد اما این پیشنهاد مورد توجه اهالی فوتبال و فدراسیون نشینان قرار نگرفته است.


در این خصوص رایزنی های زیادی از سوی مقامات فدراسیون فوتبال با مدیران سپاهان انجام شده اما هنوز نتیجه ای در بر نداشته و باشگاه اصفهانی از موضع خود کوتاه نمی آید. کشمکش های میان فدراسیون و باشگاه سپاهان درباره قلعه نویی ادامه دارد و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقی می افتد.


با ادامه این روند اما احتمالا دو اتفاق رخ خواهد داد؛ با توجه به اینکه سپاهان به هیچ عنوان راضی به جدایی قلعه نویی است، فدراسیون یا مجبور است پیشنهاد باشگاه اصفهانی برای سرمربیگری همزمان قلعه نویی در تیم ملی و سپاهان را بپذیرد یا اینکه به سراغ گزینه دیگری برای هدایت تیم ملی برود که البته در شرایط کنونی گزینه ایرانی بعدی می تواند علی دایی باشد که ظاهرا مخالفت هایی با حضور وی در راس کادرفنی تیم ملی وجود دارد.

منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->