«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

معرفی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فجر/ من می‌ترسم

  • کد خبر: ۱۶۶۹۳
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
معرفی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فجر/ من می‌ترسم
«من می‌ترسم» چهارمین فیلم بهنام بهزادی پس از فیلم‌های «وارونگی»، «قاعده تصادف» و «تن‌ها دو بار زندگی می‌کنیم» است که در جشنواره فیلم فجر امروز به نمایش در می‌آید.
 
فیلم سینمایی «من می‌ترسم» به کارگردانی بهنام بهزادی در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می‌آید. بهزادی علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی این فیلم را نیز به عهده دارد.

من می‌ترسم چهارمین فیلم بهنام بهزادی پس از فیلم‌های «وارونگی»، «قاعده تصادف» و «تن‌ها دو بار زندگی می‌کنیم» است که حال و هوایی متفاوت با ساخته‌های پیشین بهزادی دارد.
 
بازیگران اصلی این فیلم النازشاکردوست، پوریا رحیمی‌سام، امیرجعفری، ستاره پسیانی، مهران احمدی، پیام یزدانی، مجید جعفری و یگانه رفتاری هستند. در «من می‌ترسم» بازیگران هر کدام در نقش‌های متفاوتی جلوی دوربین رفته‌اند.

در خلاصه داستان، چهارمین فیلم بلند سینمایی بهنام بهزادی، آمده است: «بدیش اینه من وسط کلی شک‌ام که می‌خوام برم یا نه…، ولی بدترش اینه که صد برابرش مطمئنم نمی‌تونم بمونم».

بهزادی پیش از این ساخت فیلم‌هایی چون، «تن‌ها دوبار زندگی می‌کنیم»، «قاعده تصادف» و «وارونگی» را در کارنامه خود دارد، که برای این آثار جوایز مختلفی از جشنواره‌های داخلی و خارجی دریافت کرده است. آخرین فیلم بلند او وارونگی در بخش رسمی جشنواره کن، نوعی نگاه حضور داشت.
 
این فیلم همچنین جایزۀ بهترین فیلم را در جشنواره مِد ایتالیا و جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه را از جشنوارۀ فیلم جیپور هند دریافت کرد. وی همچنین برندۀ جایزۀ بهترین کارگردانی برای فیلم تنها دو بار زندگی می‌کنیم از جشنواره گرانادای اسپانیا شده و جایزهٔ ویژهٔ هیئت داوران را برای فیلم قاعدۀ تصادف از جشنواره‌های مانهایم هایدلبرگ آلمان و جشنواره فیلم توکیو به دست آورده‌است.
 
او همچنین برای این فیلم در جشنواره‌های سه قاره (نانت) و جشنواره بین‌المللی فیلم فجر جایزه فیلم منتخب تماشاگران را نیز به‌دست آورده‌است. جایزه سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در بخش بین‌الملل و جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه از بخش ملی جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱ از دیگر جوایز اوست.
 
عوامل این فیلم عبارتند از:
 
کارگردان :بهنام بهزادی

تهیه‌کننده: بهنام بهزادی

نویسنده: بهنام بهزادی

بازیگران: الناز شاکردوست، امیر جعفری، ستاره پسیانی، مهران احمدی

فیلم‌برداری: امین جعفری

تدوین: حمیدرضا لوافی
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->