آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

متهم به سرقت‌های سریالی جاده کلات دستگیر شد

  • کد خبر: ۱۶۶۹۷۳
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
متهم به سرقت‌های سریالی جاده کلات دستگیر شد
با تلاش مأموران کلانتری خلق‌آباد مشهد متهم به سرقت‌های سریالی جاده کلات به دام افتاد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی از کارگاه‌ها و دامداری‌های فاقد نگهبان در محدوده جاده کلات، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ احمد نگهبان افزود: مأموران انتظامی در بررسی یکی از سرقت‌ها که یک واحد دامداری است، دریافتند سارق یا سارقان احتمالی شبانه طی ۶ مرحله چهار رأس گوسفند، یک رأس گوساله، چهار دستگاه شیردوش، ۶ عدد گالن آلومینیومی مخصوص حمل شیر، یک دستگاه پلاک‌زن گوش دام و مقادیری زیادی آهن‌آلات را سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی بیان کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری خلق‌آباد با یکسری تحقیقات میدانی به راکب یک دستگاه موتورسیکلت سه‌چرخ که اخیرا در پوشش جمع‌آوری ضایعات پرسه زنی می‌کرد، مظنون شدند.

وی تصریح کرد: تحقیقات نامحسوس در این رابطه ادامه داشت تا اینکه راکب سه‌چرخ مورد نظر را در حال بالا رفتن از دیوار یک کارگاه فاقد نگهبان مشاهده و قبل از فرار او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: پس از انتقال متهم به مقر انتظامی، مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاهش تعداد زیادی اموال مسروقه را کشف کردند.

وی اظهار کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۶ فقره سرقت از یک دامداری و هشت فقره سرقت از کارگاه‌های فاقد نگهبان و تجهیزات ایمنی با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خراسان رضوی، سرهنگ نگهبان با اشاره به شناسایی چهار مالباخته خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی و دستگیری همدست وی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->