ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

ارزش سهام توییتر درمقایسه با پاییز سال گذشته ۳۳ درصد کاهش داشته است

  • کد خبر: ۱۶۷۰۷۸
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
ارزش سهام توییتر درمقایسه با پاییز سال گذشته ۳۳ درصد کاهش داشته است
یک شرکت سرمایه‌گذاری می‌گوید ارزش سهام توییتر به یک‌سوم رقمی رسیده است که در پاییز سال گذشته وجود داشت.

به گزارش شهرآرانیوز - ایلان ماسک پاییز پارسال معامله خرید توییتر را با رقم ۴۴ میلیارد دلار تکمیل کرد و بسیاری باور داشتند که این شبکه اجتماعی ارزش بسیار کمتری دارد. حالا یک شرکت سرمایه‌گذاری می‌گوید ارزش سهام آن‌ها در توییتر به یک‌سوم رقمی رسیده است که در پاییز سال گذشته وجود داشت.

صندوق Fidelity Blue Chip Growth Fund اعلام کرده که ارزش سهام آن در توییتر که در اواخر ژانویه ارزشی برابر ۸.۶۳ میلیون دلار داشت، حالا ارزشی برابر ۶.۵۵ میلیون دلار پیدا کرده است. این یعنی ارزش سهام توییتر حالا به حدود ۳۳ درصد رقمی رسیده است که ایلان ماسک پذیرفته بود آن را پرداخت کند.

بلومبرگ هم در گزارشی گفته است که نحوه انجام محاسبات فیدلیتی مشخص نیست و به‌طور دقیق نمی‌دانیم چگونه این صندوق این رقم پایین‌تر را به‌دست آورده است. همچنین نمی‌دانیم که آیا فیدلیتی به اطلاعات محرمانه‌ای درباره این شرکت دسترسی دارد یا خیر.

این اطلاعات به هر شکلی که به‌دست آمده باشد، نشان می‌دهد که شرایط توییتر اصلاً خوب نبوده است. این شبکه اجتماعی تحت مدیریت ایلان ماسک پروژه‌های مختلفی را برای افزایش درآمدزایی آغاز کرد. برای مثال، نسخه جدید سرویس توییتر بلو یکی از همین اقدامات بود که با انتقادات بسیاری در زمینه فروش تیک آبی مواجه شد.

افزون‌براین، توییتر نزدیک به ۸۰ درصد از کارمندان خود را اخراج کرد تا هزینه‌هایش را کاهش دهد. بااین‌حال، ظاهراً این تصمیمات کمک چندانی به وضعیت این شرکت نکرده‌اند و شرایط در کمتر از یک‌سال بسیار بدتر شده است.

ایلان ماسک چندی پیش «لیندا یاکارینو»، مدیر ارشد تبلیغات شرکت NBCUniversal را به‌عنوان جانشین خود برای مدیرعاملی توییتر انتخاب کرد. حالا باید دید که این مدیر جدید با تجربه درازی که در دنیای رسانه دارد می‌تواند این شبکه اجتماعی را از وضعیت فعلی خارج کند یا خیر.

منبع: دیجیاتو به نقل از رویترز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->