معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

روستاییان هم مشمول واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت می‌شوند

  • کد خبر: ۱۶۷۲۰۶
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
  • ۱
روستاییان هم مشمول واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت می‌شوند
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه دولت مصمم به اجرای قانون جوانی جمعیت است گفت: روستاییان هم مشمول واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی عباسی امشب در جشن واگذاری سه هزار قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر که با حضور معاون رئیس جمهور و در حسینیه امیرچقماق برگزار شد، اظهار داشت: در اقتصاد بحثی در ارتباط با بزرگترین سرمایه مطرح است.

وی افزود: برخی معدن، نفت، موقعیت جغرافیایی و موارد مختلف دیگر را بزرگترین سرمایه می‌دانند، ولی امروز دانشمندان اقتصاد جهان بزرگترین سرمایه اقتصادی را سرمایه انسانی می‌دانند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: متاسفانه ما در سال‌های اخیر با توجه به حرکتی که غرب‌زده‌ها در این کشور جاری و ساری کردند از این سرمایه انسانی مقداری محروم شدیم و در وضعیت نزولی قرار گرفتیم.

عباسی گفت: با تاکیدات مقام معظم رهبری، قانون جوانی جمعیت در مجلس تصویب شد و دولت هم برنامه‌ریزی بسیار گسترده‌ای در این حوزه انجام داد و مصمم است که قانون جوانی جمعیت را اجرایی کند.

وی ادامه داد: استان یزد همیت و جدیت بسیاری در عرصه اجرایی شدن این قانون دارد و این برنامه هم نمونه بارز آن است که دولت جدیت بسیاری برای این موضوع دارد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: نکته کلیدی در ارتباط با این قانون آن است که واگذاری این زمین صرفا مربوط به شهر‌ها نیست و در روستا‌ها هم باید زمین واگذار شود و این طرح در سراسر کشور و نقاط شهری و روستایی اجرایی شود.
عباسی افزود: به مردم قول می‌دهیم این زمین‌ها که تحویل شد در بحث هزینه آماده‌سازی کمک لازم را انجام دهیم و برای هر قطعه هم ۵۵۰ میلیون تومان وام در نظر بگیریم که در اسرع وقت واحد‌ها ساخته شوند.

وی تصریح کرد: ما در هر جایی که به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) عمل کردیم برد داشتیم و هر جایی عمل نکردیم باختیم، در حوزه مسکن هم امام خمینی (ره) فرمودند همه مردم حق داشتن مسکن دارند و این موضوع بسیار مهم باید اجرایی شود و یزد هم در این حوزه هیچ گونه محدودیتی ندارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد نوروز ی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
0
0
سلا م و درود ازروستای جاغرق شهرستان طرقبه هستم دارای ۳فرزند هستم فرزند کوچیک ۱۴۰۱ هستش هنوزم یک خدرو نتونستم ازشما بگیرم بعد ۸بار سبت نام اگه قانونه دیگه؟ غرعه کشی چه کاریه امیدوارم که طرح زمین هم مثل خدرو نباشه.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->