نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

مرادمند: می‌خواستیم با هواداران جشن بگیریم، نشد + عکس

  • کد خبر: ۱۶۷۵۵۶
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
مرادمند: می‌خواستیم با هواداران جشن بگیریم، نشد + عکس
محمدحسین مرادمند، مدافع باشگاه استقلال با انتشار متنی به اتهام کم کاری بازیکنان در دربی واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، با وجود گذشت چند روز از فینال جام حذفی، حواشی و اتفاقات پیرامون آن برای بازیکنان استقلال ادامه دارد. بازیکنانی که برخی از آنان به کم کاری در دربی متهم شده‌اند و در روز‌های گذشته با حملات و انتقادات تند هواداران دست و پنجه نرم می‌کنند.

در همین رابطه محمدحسین مرادمند با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود به برخی از این حملات واکنش نشان داد.

مدافع استقلال در این خصوص نوشت: «حالا که چند روز از آن بازی گذشته راحت‌تر با شما صحبت می‌کنم، از روزی که تمام انگیزه، هدف و برنامه ما این بود که شما را خوشحال کنیم، خدای بزرگ می‌داند که همه بچه‌های تیم، تاکید می‌کنم همه بچه‌های تیم می‌خواستند دربی را ببریم و با شما جشن بگیریم، ولی نشد، اما به عنوان یک عضو کوچک استقلال از شما هواداران عزیز خواهش می‌کنم ذره‌ای فکر نکنید که بچه‌های استقلال تلاش نکردند، زحمت نکشیدند و خدای ناکرده کم کاری کردند. این مساله را به همان احساس پاک شما که دقیقه ۱۰۰ با چشمانم دیدم و از خود بی خود شدم، قسم می‌خورم.

به خاطر حمایت جانانه‌ای که از من و ما کردید ممنونم و دستتان را می‌بوسم، سرم را مقابل شما پایین می‌آورم و به همه شما عزیزان تعظیم می‌کنم، بابت داشتن حامیانی، چون شما که با معرفت‌ترین هستید به خودم می‌بالم و به استقلالی بودنم افتخار می‌کنم و از خداوند بزرگ ممنونم که همیشه به دلم نگاه کرده، مثل همیشه باز هم زمزمه می‌کنم که خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشی و ما رستگار. کوچک همه شما حسین مرادمند.»

مرادمند: می‌خواستیم با هواداران جشن بگیریم، نشد + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->