نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تجلیل آیت الله علم الهدی از بازیکنان تیم فوتبال شهرخودرو‎

  • کد خبر: ۱۶۷۷۳
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
تجلیل آیت الله علم الهدی از بازیکنان تیم فوتبال شهرخودرو‎
امام‌جمعه مشهد در دیدار با اعضای تیم فوتبال شهرخودرو خراسان از صعود این تیم به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا تجلیل کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، در این دیدار که بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی شهرخودرو، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، احسان اصولی رئیس هیئت فوتبال استان و تنی چند از مسئولان ورزش مشهد حضور داشتند و در دفتر آیت‌ا... علم‌الهدی برگزار شد، امام‌جمعه مشهد ضمن تبریک به مناسبت پیروزی‌های اخیر شهرخودرو، از مالک این باشگاه نیز بابت حمایت از تنها نماینده فوتبال خراسان‌رضوی در فوتبال ایران و آسیا تقدیر و تشکر کرد.
 
وی ابراز امیدواری کرد ورزشگاه امام‌رضا بهترین میزبانی را از تیم‌های آسیایی انجام دهد. نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه مسئولان از ورزش قهرمانی به عنوان یک سپر در برابر آسیب‌ها یاد می‌کنند گفت: در جمهوری اسلامی ایران، ورزش علاوه بر تأمین سلامتی و تندرستی، عاملی برای تهذیب جوانان است.
 
آیت‌ا... سید احمد علم‌الهدی ظهر دیروز در مراسم تقدیر از تیم شهرخودرو مشهد به دلیل صعود به مرحله گروهی در مسابقات آسیایی، اظهار کرد: مسئله ورزش از دیدگاه عمومی و کلی به عنوان ابزار دوام بدن و سلامتی مطرح است، اما بعد از انقلاب و در جمهوری اسلامی ایران، مسئله ورزش غیر از سلامتی و بعد تندرستی، به عنوان ابزار تهذیب برای جوانان در انقلاب اسلامی مطرح شد.

پیروزی فرا آسیایی شهرخودرو
امام‌جمعه مشهد در ادامه این دیدار افزود: مسئولان از ورزش قهرمانی به عنوان یک سپر در برابر آسیب‌ها یاد می‌کنند. اخیرا نیز رشته فوتبال به صورت یک میدان مبارزه با دشمن و دفاع از انقلاب در‌آمده است. در واقع این میدان مبارزه جنگ نرم با دشمن است؛ لذا این قهرمانی شما به عنوان یک رزمندگی در برابر دشمن در جنگ نرم مطرح است. آیت‌ا... علم‌الهدی تصریح کرد: دشمن می‌داند که در تقابل نظامی، قدرت مقابله با ما را ندارد. به همین علت، درصدد است سفره دین را از زیر پای مردم بکشد. پیروزی تیم شهر‌خودرو در کشور‌های امارات و قطر صرفا یک پیروزی ورزشی در رشته فوتبال نبود بلکه از دیدگاه من، امارات و قطر جایگاه دشمن است که در آنجا تلاش شده است بهترین ابزار برای مقابله با شما به کار گرفته شود. وی در ادامه ابراز کرد: شما در میدان دشمن رفتید و عوامل دشمن را که با هزینه‌های کشور‌های امارات و قطر بود شکست دادید.

توصیه کمک به نماینده مشهد
آیت‌ا... علم‌الهدی ادامه داد: یکی از محاسن تیم شهرخودرو این است که رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی عضو شورای شهر مشهد نیز هست. همین امر می‌تواند نکته مثبتی باشد که تیم شهر‌خودرو از تمام امکانات و مزایای شهرداری مشهد استفاده کند. توصیه من به آستان قدس رضوی و قرار دادن امکانات ورزشی برای تیم شهر‌خودرو مشهد نیز این است که امکانات آستان قدس رضوی یک مسئله خدماتی است، نه‌تن‌ها اقتصادی؛ لذا بهتر است اگر خدماتی وجود دارد، برای این تیم به کار گرفته شود.
 
وی با اشاره به استفاده از مربی بومی و داخلی بیان کرد: امیدوارم استفاده تیم شهر‌خودرو از یک مربی ارزشی و داخلی به تجربه‌ای برای سایر تیم‌های کشور تبدیل شود. بزرگ‌ترین مایه ننگ می‌تواند استفاده از مربیان خارجی و کفار برای آموزش به جوانان مسلمان داخلی باشد، در حالی که مربی خارجی وابسته به دشمن است.
 
وی افزود: در حقیقت باید این احتمال قوی را داد که هر کسی از خارج از کشور تحت عنوان استاد دانشگاه، ناظر خارجی و پزشک متخصص وارد این خاک می‌شود عامل دشمن است، زیرا دشمن دوست دارد در عرصه‌های جهانی از هر طریقی علیه کشور ما مانور بدهد.

تیم‌های مشهدی مظلوم هستند
مالک شهرخودرو در این دیدار گفت: با همه ناداوری‌های فدراسیون و حمایت‌هایی که از تیم‌های آبی و قرمز انجام می‌شود تحت فشار هستیم، اما با همت بازیکنان، کادر فنی و حمایت مسئولان استانی پله‌های موفقیت را طی می‌کنیم و قول می‌دهیم هر‌چه در توان داریم دریغ نکنیم. فرهاد حمیداوی افزود: در شرایط بد اقتصادی، تیم‌های ورزشی و فوتبالی باعث شادی مردم می‌شوند. امیدواریم حمایت مسئولان ادامه‌دار باشد و بیش از گذشته شود. مشهد و تیم‌های ورزشی این شهر مظلوم‌اند.

زمین تمرینی تا اردیبهشت ۹۹
در ادامه، فرزاد فتاحی، مدیر‌کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، نیز اظهار کرد: در حالی که شرایط شهر خودرو بحرانی بود، حضور فردی مانند حمیداوی به نقطه قوتی برای تیم بدل شد. وی گفت: تا امروز حدود ۳۰ یا ۴۰ میلیارد تومان برای تیم هزینه شده است. همچنین باید گفت این تیم موارد لازم برای تبدیل به یک باشگاه فرهنگی و ورزشی را دارد. فتاحی اظهار کرد: این تیم نیازمند زمین مناسب برای تمرین است که امیدواریم تا اردیبهشت سال آینده، زمین فوتبال ثامن تکمیل شود و در اختیار تیم قرار گیرد. باید گفت ۲۰ هزار هوادار این تیم که تاکنون نه به یک صندلی ورزشگاه آسیب رسانده‌اند، خواستار این هستند که بازی‌های تیم شهرخودرو در ورزشگاه امام‌رضا انجام شود.

وعده پاداش میلیاردی
در حاشیه این مراسم از بازیکنان و اعضای تیم شهرخودرو از جمله مهدی رحمتی، محمدرضا خلعتبری، مجتبی سرآسیایی، مربی تیم، و تعدادی دیگر از بازیکنان تقدیر شد. اصولی، رئیس هیئت فوتبال استان، نیز در این جلسه از پاداش یک‌ونیم‌میلیاردتومانی شورا به تیم و همچنین پاداش صدمیلیونی شهردار مشهد به این تیم خبر داد. در این مراسم، سید مهدی رحمتی نیز از جمع بازیکنان، دقایقی درباره همدلی به‌وجودآمده در مجموعه باشگاه شهرخودرو صحبت کرد.
 
وی گفت: نباید فرصت‌سوزی کنیم. باید از این فرصت به بهترین وجه استفاده کنیم و از بازیکنان و تیم همچنان حمایت شود تا موفقیت ادامه یابد. سید مهدی رحمتی با اشاره به مشکلات تیم شهرخودرو افزود: این تیم هنوز زمین تمرین ندارد. امیدواریم هر‌چه زودتر زمین تمرینی برایش فراهم شود.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->