۱۰ بازیکن تراکتور به دنبال فسخ قرارداد تلاش احمدزاده برای بازگشت به پرسپولیس چرا پرسپولیس به سراغ رضاییان نرفت؟ نتیجه بازی اتریش و لهستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ یاران لوا پخش زنده بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| بازگشت اوکراین! پخش زنده بازی لهستان و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ایران در سید یک مقدماتی جام جهانی | گروه مرگ در انتظار قلعه‌نویی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و فرانسه(یکم تیر ۱۴۰۳) نتیجه بازی ایتالیا و اسپانیا در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل و خلاصه بازی| عذاب اسپالتی نتیجه بازی انگلیس و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی سرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان قهرمان شدند نکونام در استقلال ماندنی شد VAR و چالش ۱۰ تیم لیگ برتری برای میزبانی! امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ پخش زنده بازی ایران و فرانسه در لیگ ملت‌های والیبال (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها
سرخط خبرها

داوری: مشهد امکانات سخت‌افزاری دارد، تجهیزات ندارد

  • کد خبر: ۱۶۸۰۰۹
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
داوری: مشهد امکانات سخت‌افزاری دارد، تجهیزات ندارد
سرپرست خراسانی فدراسیون دوومیدانی گفت: تغییر زمان برگزاری جام امام‌رضا (ع) از سی‌ام اردیبهشت به خرداد معقول نبود.

به گزارش شهرآرانیوز، سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام‌رضا (ع) گرامیداشت استاد علی باغبانباشی هفدهم و هجدهم خرداد به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.
در این مسابقات هفت تیم باشگاهی از ایران و پنج تیم خارجی حضور دارند. عراق، ارمنستان، تاجیکستان، افغانستان و ایران کشور‌های حاضر در این مسابقات هستند. افشین داوری، سرپرست فدراسیون دوومیدانی، در نشست خبری پیش از شروع این مسابقات گفت: جام امام‌رضا (ع) باید خیلی قوی‌تر و جدی‌تر تلقی می‌شد. امیدوارم بتوانیم در سال‌های آینده وضعیت مطلوب‌تری برای این مسابقات فراهم کنیم. دست‌کم باید سه‌ماه پیش از مسابقات ستادی تشکیل شود و دوستان رسانه در جریان قرار بگیرند و نقطه نظراتشان را بگیریم تا بتوانیم جامی در شأن امام‌رضا (ع) برگزار کنیم. او در ادامه افزود: قرار بود این مسابقه در سی‌ام اردیبهشت برگزار شود، اما به هر دلیلی به تاریخ کنونی منتقل شد. به نظرم خیلی بابرنامه و عقلانی نبود، چون عقبه این روز‌ها ارتحال امام (ره) و چند روز تعطیلی را داشتیم و می‌توانست آسیب جدی بزند. این اتفاق هم افتاد. چون فکر می‌کردم برخی کار‌های برون‌مرزی انجام شده است، اما نشده بود و کار‌های مربوط به گرفتن ویزا برای برخی کشور‌ها ازجمله هندوستان محدود شد. هندوستان خیلی دوست داشت شرکت کند. وقتی چنین جام‌هایی در تقویم کنفدراسیون آسیا و جهان قرار می‌گیرد، از اهمیت زیادی برخوردار است. الان برخی ورزشکاران دختر و پسر ما در اینجا می‌دوند، چون سی امتیاز برایشان خواهد داشت. وی افزود: باید بتوانیم در آینده کار‌های دیگری انجام بدهیم ازجمله پرداخت جایزه دلاری، تا به ورزشکاران انگیزه بدهد. داوری به لزوم فراهم‌کردن امکانات برای برگزاری این مسابقات در سال‌های آینده گفت: برای ارائه تقویم برنامه‌مان به آسیا نیاز به امکانات خوب حرفه‌ای داریم که باید دست‌کم در چند استان مطرح مثل خراسان‌رضوی فراهم کنیم. مشهد امکانات زیرساختی از نظر ورزشگاه را دارد. ظرفیت لازم را دارد، اما به تجهیزات نیاز است و اگر قرار است این مسابقات تداوم داشته باشد و امتیازش از سی تا صد برود، نیازمند توجه است. داوری درحالی این مسائل را مطرح می‌کند که انتقال مسابقات جام امام‌رضا (ع) از مشهد به تهران انتقادات زیادی را به او وارد کرده است، به‌خصوص که مسابقات هم به نام امام‌رضا (ع) و هم گرامیداشت استاد علی باغبانباشی، چهره ماندگار دوومیدانی خراسان‌رضوی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->