وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

اجرای کمدین‌های دارای معلولیت در «بگو بخند»

  • کد خبر: ۱۶۸۰۸۰
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
اجرای کمدین‌های دارای معلولیت در «بگو بخند»
برنامه «بگو بخند» شرایطی فراهم کرده است تا کمدین‌های دارای معلولیت در این برنامه حضور یابند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «بگو بخند» برنامه‌ای برای پرورش استعداد‌های آینده تلویزیون در حوزه طنز است این در حالی است که این برنامه شرایطی رقم زده تا هنرمندان در سنین مختلف و از اقشار گوناگون، در این برنامه حضور یابند.

«بگو بخند» شرایطی فراهم ساخته تا کمدین‌های دارای معلولیت در این برنامه حضور یابند لذا دست اندرکاران این برنامه در نظر دارند با شناسایی استعداد‌ها چهر‌های جدیدی در عرصه کمدی معرفی کنند.

تا کنون ۸۰ گروه در این برنامه شرکت کرده اند و اگر موفق به کسب رتبه برتر هم نشنود، اما استعداد درخشانی میان این آن‌ها وجود داشته باشد، شبکه شرایطی ایجاد خواهد کرد تا از این استعداد‌ها در برنامه‌های تلویزیون استفاده شود.

بگو بخند همچنین فرصتی ایجاد کرده تا هنرمندانی که بیش از بیست سال در عرصه تئاتر کمدی فعالیت می‌کنند از قاب تلویزیون هم دیده شوند این در حالی است که بیش از نیمی از گروه‌های شرکت کننده در این برنامه از شهرستان‌های هستند.

گفتنی است، تهیه این برنامه مسعود شریعت است همچنین تاکنون بیش از هزار اثر به این برنامه ارسال شده که از میان آن‌ها ۸۰ اثر انتخاب شده است.

 

 


بیشتر بخوانید: 

پخش «بگو بخند» از امشب در شبکه نسیم (۲ خرداد)

بازگشت برنامه پرطرفدار «ورزش و مردم» به آنتن

«بگو بخند» شهاب عباسی روی آنتن تلویزیون + زمان پخش


 

 



منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->