آلبوم «این روزها» احسان خواجه امیری در راه انتشار ستارگان سینما صداپیشه «شنگول منگول» شدند درگذشت ایرج خواجوی، پیشکسوت نقاشی مشهد اجرای ۸۶ موسیقی صحنه‌ای در خراسان رضوی | ۳۲ هزار نفر به تماشای موسیقی صحنه‌ای نشستند مستند «چوب» به هند می رود درباره کیم ته هیونگ یا آقای «وی» جذاب‌ترین مرد جهان | الگوی دست کاری شده یک مرد! سیمای زنی در غربت فراموشی | نگاهی گذرا به زندگی گلی ترقی، نویسنده معاصر ایرانی زمان پخش و تکرار سریال «کیمیا» در شبکه آی‌فیلم ویژه‌برنامه‌های روز جهانی پست در رادیو صبا + زمان پخش برگزاری سی‌و‌چهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) برای نخستین بار در سراسر استان زمان پخش برنامه مربوط‌ به «جناب خان» در شبکه نسیم اعلام شد هنر، خنده و وقار | درباره سریال «جوکر ۲» با حضور بانوان لیاقت مردم مشهد، سالن‌های تئاتر بیشتر و بهتر است «بگو بخند» به آنتن بر می‌گردد + زمان پخش فلسفه‌دان مینیمالیست قلمرو ادبیات را فتح می‌کند؟ | مرور یک گمانه‌زنی درباره برنده نوبل ادبیات ۲۰۲۴ آموزش داستان نویسی | آنجا که قله ها نام ندارند فیلم جدید «ویل اسمیت» مشخص شد
سرخط خبرها

«بگو بخند» به آنتن بر می‌گردد + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۹۳۲۴۶
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
«بگو بخند» به آنتن بر می‌گردد + زمان پخش
برنامه استعدادیابی «بگو بخند» در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سومین فصل برنامه استعدادیابی «بگو بخند» با تهیه‌کنندگی مشترک روح‌الله رجبی و سیداحسان حسینی و میزبانی عبدالله روا از چهارشنبه ۱۸ مهرماه ساعت ۲۱ راهی شبکه نسیم می‌شود.

این برنامه پس از دریافت ۱۱ هزار ویدیو برای سومین فصل، کار خود را آغاز کرد و پس از بررسی‌ها و راستی آزمایی‌های طولانی مدت درنهایت با ۸۰ گروه که شامل ۳۰۰ شرکت‌کننده می‌شود، فصل جدید خود را به صورت رسمی شروع می‌کند.

«بگو بخند» که در رشته‌های تئاتر، شعر طنز، استندآپ و… برگزار می‌شود، داوران فصل گذشته یعنی نعیمه نظام‌دوست، شهرام شکیبا و شهاب عباسی را درکنار خود دارد و در این فصل نصرالله رادش نیز گروه داوران و «بگو بخند» را همراهی می‌کند.

سومین فصل این مسابقه استعدادیابی با تغییرات متعددی از جمله افزایش تعداد آیتم‌های برنامه همراه است و همچنین در این مسابقه تنوع گسترده‌ای از شرکت‌کنندگان را شاهد هستیم به شکلی که قرار است در فصل جدید میزبان شرکت‌کنندگانی از کشور‌های گوناگون مانند کره جنوبی، سنگال، نیجریه، افغانستان و… در سنین و رشته‌های مختلف باشد.

از دیگر ویژگی‌های این فصل می‌توان به حضور شرکت‌کنندگان ۲ فصل گذشته در میان عوامل «بگو بخند» اشاره کرد که به عنوان بازیگران آیتم‌ها و همراهان شرکت‌کنندگان این برنامه حضور دارند.

این برنامه از چهارشنبه ۱۸ مهرماه پخش خود را آغاز می‌کند و سه‌شب در هفته یعنی چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱ راهی آنتن شبکه نسیم می‌شود. 

«بگو بخند» به کارگردانی سیداحسان حسینی و با اجرای عبدالله روا، پس از گذشت ۲ فصل و پخش بیش از ۱۰۰ قسمت، در سومین فصل خود با ۵۰ قسمت آنتن شبکه نسیم را در اختیار خواهد داشت.

منبع: برنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->