برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

نماینده‌های موسیقی استان در سی وپنجمین دوره جشنواره موسیقی فجر روی صحنه می‌روند

  • کد خبر: ۱۶۹۳۹
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
نماینده‌های موسیقی استان در سی وپنجمین دوره جشنواره موسیقی فجر روی صحنه می‌روند
سی وپنجمین دوره جشنواره موسیقی فجر ۲۴ تا ۳۰ بهمن درحالی قرار است در تهران برگزار شود که خراسانی‌ها نیز حضور پررنگی در این رویداد دارند.
براساس جدول منتشرشده اجرا‌های این دوره، مشهد تقریبا در تمام سبک‌های موسیقی نماینده دارد؛ موضوعی که می‌تواند توانایی هنرمندان این خطه را در موسیقی، بیش از پیش به نمایش بگذارد.

حجت اشرف زاده، خواننده نیشابوری شناخته شده کشور، جمعه ۲۵ بهمن، ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
 
او به عنوان خواننده گروه «ماهیما» به سرپرستی آرش جامع روی صحنه خواهد رفت. گروه «بامداد» مشهد به سرپرستی سالار مرتضوی، جزو گروه‌های مشهدی است که در جشنواره موسیقی فجر امسال به اجرای برنامه می‌پردازد. بشیر مسلمی، نوازنده سنتور، محمود اسکندری، نوازنده تار، امیررضا نقوی نوازنده عود، رضا شریعتی، نوازنده کمانچه، یاسر فاطمی، نوازنده نی، جواد فرزانه نوازنده تنبک و سالار مرتضوی، نوازنده دف، اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند.
 
وحید تاج، خواننده نام آشنای کشور، نیز گروه را در اجرای ساعت ۲۱:۳۰ پنجشنبه ۲۴ بهمن در سالن نیاوران تهران همراهی خواهد کرد.
 
گروه «خنیاگران خیام»، به سرپرستی صمد برقی و خوانندگی مهدی تفکری منش، دیگر گروه خراسانی است که در جشنواره موسیقی امسال به روی صحنه می‌رود. این گروه که سال گذشته نیز در جشنواره موسیقی فجر حضور داشت، امسال در یک سئانس ساعت ۲۱:۳۰ جمعه ۲۵ بهمن در سالن سوره برنامه اجرا خواهد کرد.
 
همچنین گروه «خسروان» با ترکیب نوازندگانی از مشهد و تربت حیدریه، یکشنبه ۲۷ بهمن، ساعت ۲۱:۳۰ در سالن سوره روی صحنه خواهد رفت. احسان انوریان، سرپرست و جاهد ملک زاده، خواننده این گروه است.
خراسان در بخش موسیقی نواحی نیز نمایندگانی دارد. بر این اساس، گروه «سرو خراسان» با هنرمندی افرادی، چون عزیز تنها، محمد قیوم امینی و امین قیومی شنبه ۲۶ بهمن، ساعت ۱۸:۳۰ در سالن سوره به اجرای موسیقی می‌پردازند.
 
در این دوره از جشنواره نیز برگزیدگان جشنواره نوای خرم، ساعت ۱۸:۳۰ سه شنبه ۲۹ بهمن، در سالن سوره برنامه اجرا خواهند کرد. یکی از گروه‌هایی که در این شب روی صحنه می‌روند، گروه «سیاوش» هنرستان هنر‌های زیبای پسران مشهد به سرپرستی محمدعلی حوره چشم است.

در سبک موسیقی پاپ نیز امسال مشهد نماینده خواهد داشت. آرون افشار، خواننده مشهدی، که در طول یک سال گذشته با انتشار تک آهنگ‌های خود طرف‌داران بسیاری پیدا کرده است، در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ دوشنبه ۲۸ بهمن، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه می‌رود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->