مالک X: ممنوعیت TikTok خلاف آزادی بیان است آیا Discord مسدود شده است؟ گوشی تاشوِ BlackView HERO 10 ماه آینده می‌آید اندروید به‌زودی می‌تواند سلامت حافظه گوشی را نشان دهد مشکل عجیب صفحه‌نمایش‌، چند گوشی‌‌ دیگر سامسونگ را هم درگیر کرد + عکس وزارت اقتصاد از شروع فروش اینترنتی دارو از ماه آینده خبر داد هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو
سرخط خبرها

توانمندسازی کسب‌وکارهای نوپای تجهیزات پزشکی

  • کد خبر: ۱۶۹۹۰
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
توانمندسازی کسب‌وکارهای نوپای تجهیزات پزشکی
توسعه زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی حوزه تجهیزات پزشکی، دندان‌پزشکی و آزمایشگاهی هدف از برگزاری دومین رویداد نوآورانه در این صنایع است، رویدادی که قرار است کسب‌وکارهای نوپا و توانمند این صنعت را شناسایی کرده و به آن‌ها تسهیلات ارائه کند.

به گزارش شهرآرانیوز، دومین رویداد «کارآفرینی فناوری‌های تجهیزات پزشکی، دندان‌پزشکی و آزمایشگاهی» با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و به همت معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی کشور، شتابدهنده تخصصی سکو و صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد فناورانه، گسترش زیست‌بوم کارآفرینی و نوآفرینی با تمرکز بر حوزه تجهیزات پزشکی، دندان‌پزشکی و آزمایشگاهی است که پنجشنبه ۱۵ اسفندماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

محمدحسین ربیعی دبیر علمی و مجری دومین رویداد کارآفرینی فناوری‌های تجهیزات پزشکی، دندان‌پزشکی و آزمایشگاهی با اشاره به این‌که همه کسب‌وکارهای نوپا و توانمند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند، گفت: متقاضیان می‌توانند تا پنجشنبه اول اسفندماه امسال ایده­ های کسب‌وکار و یا محصولات اولیه خود را ارائه کنند.

وی بیان کرد: این ایده‌ها می‌تواند در گروه‌های مختلف «گجت‌های پوشیدنی»، «تجهیزات زیبایی»، «تجهیزات مراقبت خانگی»، «تجهیزات خودمراقبتی»، «تجهیزات، لوازم و مواد یکبار مصرف با محورهای پایش»، «کنترل، کاهش و تسکین درد بیمار»، «بهداشت، مراقبت، کنترل و درمان»، «بارداری، فرزند پروری و سالمندی» ارائه شود.

ربیعی با اشاره به اینکه شتاب‌دهنده تخصصی سکو به عنوان برگزار کننده این رویداد است، بیان کرد: این شتابدهنده شرایطی را مهیا کرده است تا تیم‌ها پس از ثبت نام در رویداد، خدمات مشاوره‌ای کسب‌وکار را به صورت رایگان و مجازی دریافت کنند.

این رویداد با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، دانشگاه صنعتی شریف، اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اداره تجهیزات پزشکی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در این رویداد در صورت کسب امتیازات لازم و انتخاب به عنوان تیم برتر می‌توانند از تسهیلات شتاب‌دهی، جوایز نقدی و حمایت‌های مادی و معنوی صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی و جمعی از حامیان این رویداد برخوردار شوند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->