معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

اختصاص ۲۰هزار یورو به دبیرخانه دائم گروه دی هشت

  • کد خبر: ۱۵۸۴۲
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
اختصاص ۲۰هزار یورو به دبیرخانه دائم گروه دی هشت
معاون دبیر نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM۲۰۲۰ از اختصاص ۲۰ هزار یورو از سوی گروه D۸ به دبیرخانه دائم این سازمان مستقر در پارک علم و فناوری پردیس خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، گروه D۸، به عنوان سازمانی جهت بهبود موقعیت‌ کشورهای در حال توسعه در اقتصاد جهانی، متنوع سازی و ایجاد فرصت‌های جدید در روابط تجاری، افزایش مشارکت در تصمیم‌گیرها در سطح بین‌المللی و فراهم آوردن استاندارد زندگی بهتر بین ۸ کشور بنگلادش، مصر، اندونزی، ایران، مالزی، نیجریه، پاکستان و ترکیه تشکیل شده است.

میلاد صدرخانلو در نشست  خبری برگزاری دومین نشست سرمایه گذاری فناوری TIM۲۰۲۰ در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: این گروه با شعارهای اصلی صلح به جای درگیری، گفتگو به جای مقابله، همکاری به جای استثمار، عدالت به جای قواعد تبعیض آمیز و سختیگرانه، برابری به جای تبعیض و دموکراسی به جای ظلم، فعالیت دارد.

وی بیان کرد: پراکندگی کشورهای حاضر در این گروه به لحاظ جغرافیایی در جهان و اینکه این ۸ کشور به لحاظ جمعیتی در حدود یک هشتم جمعیت جهان را دارا هستند  قابل توجه است، بنابراین بازار مناسب و بزرگی جهت فروش و انتقال فناوری‌ها و تکنولوژی‌های کاربردی است؛ همچنین تمامی این گروه جزء کشورهای مسلمان هستند.

معاون دبیر نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM۲۰۲۰ ادامه داد: نشست سرمایه‌گذاری فناوری (Technology Investment Meeting) یکی از رویدادهای گروه D۸‌ است که دبیرخانه دائم آن در ایران و در محل پارک فناوری پردیس قرار دارد، امسال دومین دوره از نشست سرمایه‌گذاری فناوری" (Technology Investment Meeting)  در بهمن ماه در ایران برگزار می‌ شود.

صدرخانلو یادآورشد: اولین دوره این رویداد در سال ۲۰۱۷ به میزبانی ایران و در محل پارک فناوری پردیس برگزارشد، در دوره نخست بیش از ۲۰ صندوق جسورانه و ۲۰۰ نفر سرمایه‌گذار و سرمایه‌پذیر حوزه فناوری حضور داشتند. امسال در این رویداد ۲۰ شرکت سرمایه‌گذار خارجی  و ۱۰۰ شرکت سرمایه‌گذار داخلی حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه ما سعی داریم با برگزاری این رویداد تفاهم‌نامه‌های همکاری بین شرکت‌های داخلی و خارجی منعقد شود، گفت: در رویداد نخست سه تفاهم نامه همکاری فی‌مابین شرکت شناسا با صندوق جسورانه از مالزی و انجمن جهانی سرمایه‌گذاران فرشته از ترکیه، ادغام و سرمایه‌گذاری به میزان ۲۲ میلیون دلار در صنعت گردشگری کشور و پایه‌ریزی ایجاد شبکه میان صندوق‌های جسورانه کشورهای عضو D۸ انجام شد.

رییس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناری پردیس ادامه داد: با توجه به فعالیت‌های موثر کشور ایران (پارک فناوری پردیس)‌ به عنوان دبیرخانه دائم این گروه از طرف سازمان D۸ مبلغ ۲۰ هزار یورو جهت برنامه‌های آتی این دبیرخانه در نظر گرفته شده که یکی از این برنامه‌ها که در سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است، برگزاری نشست سرمایه گذاری فناوری و رویداد جایزه انتقال فناوری (Technology Transfer Award) است که با هدف تشویق کشورهای اسلامی جهت انتقال فناوری، ترغیب همکاری فی‌مابین و همکاری‌های سازنده شرکت‌ها و سازمان‌ها صورت می‌پذیرد.

وی گفت: در این رویداد با توجه به تصمیمات شورای راهبری این نشست، پیگیری مصوبات گذشته و شناسایی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری صورت خواهد گرفت و بالغ بر ۲۰ شرکت سرمایه‌گذار، کارآفرین و فرشتگان کسب و کار خارجی از ۶ کشور پاکستان، نیجریه، اتیوپی، بنگلادش، لبنان و هند جهت حضور در این نشست اعلام آمادگی کرده‌اند که حضور خواهند داشت.

صدرخانلو در خصوص اهمیت برگزاری این نشست یادآور شد: فضای حاکم کشور در خصوص تحریم‌های ظالمانه و اهمیت حضور سرمایه‌گذاران خارجی در کشور و لزوم تبادلات مالی بین کشورهای این شبکه، می‌تواند با استفاده از ایجاد صندوق‌های مشترک فی‌مابین کشورهای عضو که فقط در یک منطقه جغرافیایی خاص نیست و در سطح جهان گستردگی دارند باعث کم اثر شدن تحریم‌ها شود، همچنین این رویداد باعث ایجاد بستری جهت استفاده از اسمارت مانی جهت تبادلات میان کشورها است.

دومین دوره "نشست سرمایه‌گذاری فناوری" (Technology Investment Meeting)  در تاریخ ۱۵ الی ۱۶ بهمن ماه (۴ الی ۵ فوریه) در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->