آیت الله سیستانی دوشنبه را اول ماه محرم ۱۴۴۶ اعلام کرد برگزاری «کرسی تفسیر موضوعی قرآن کریم» در حرم امام‌رضا(ع) عزاداری هیئت‌های مذهبی سراسر کشور در "حسینیه حرم" زیارت دلیل رفاقت بود یادی از استاد کاظم مدیرشانه چی، چهره ماندگار علوم حدیث و استاد دانشگاه فردوسی مشهد برگزاری آیین سنتی «اذن عزا» حضرت سیدالشهدا‌(ع) در حرم امام‌رضا(ع) + جزئیات به کی رأی بدیم؟! آیینه‌ها، در عبادت یار | درباره هنر چهارصدساله آینه‌کاری در حرم امام‌رضا(ع) راز سجده مروری بر آموزه‌های امام رضا(ع) درباره عزای سیدالشهدا(ع) اجتماع بزرگ هیئت‌های عزادار حسینی در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ۶۰۰ کودک‌ونوجوان یتیم، میهمان آستان قدس رضوی شدند استقرار ۳۲ صندوق اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) یادی از فیلسوف، حاج ملاهادی سبزواری | در دیده اسرار همه خانه اوست تربیت مهدوی افق می‌خواهد راز عظمت ۲۵ ذی‌الحجه و نزول سوره «انسان» و آیه «هل اتی» فراخوان ثبت‌نام کاروان قرآنی اربعین آغاز شد پیکر مطهر سرباز شهید مرزبانی، در مشهد تشییع شد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) همه آنچه باید درباره مباهله بدانیم | حقانیت جاوید اسلام
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کتابت اشعار سوگواره جوادالائمه(ع) در مرکز نسخ خطی کتابخانه مرکزی آستان قدس

  • کد خبر: ۱۷۰۱۱۰
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
کتابت اشعار سوگواره جوادالائمه(ع) در مرکز نسخ خطی کتابخانه مرکزی آستان قدس
کارگاه یک روزه خوشنویسی سوگواره جوادالائمه(ع) با حضور خادمیاران هنری در مرکز نسخ خطی کتابخانه مرکزی رضوی در روز شهادت نهمین امام شیعیان جهان آغاز به کار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این کارگاه که با حضور جمعی از هنرمندان و اساتید خطاط و تذهیب‌کار برگزار شد، اشعار و ابیاتی در وصف مقام امام جواد(ع) به رشته تحریر درآمده است.

حمیدرضا شادکام، یکی از اساتید هنر خطاطی حاضر در این کارگاه، طی گفتگویی فضای اختصاص داده‌شده به کتابت در مرکز نسخ خطی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی را فرصتی برای اهل پژوهش در زمینه هنر خط پیشکسوتان برشمرد.

وی افزود: خادمیاران هنری از مدرسان و اساتید انجمن خوشنویسان هستند که در مناسبت‌های ملی و مذهبی مختلف کارگاه‌های مختلفی را در این مکان برگزار می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

نمایشگاه نگاره‌های چوبی در موزه بزرگ خراسان

 



شادکام افزود: آثار کتابت شده با استفاده از هنر خادمیاران تذهیب کار آراسته شده و طی نمایشگاه جمعی در مناسبتی خاص در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

استاد سیدجلال رضوی و خانم‌ها عرفان‌پور، مقیمی و عطائی از دیگر خادمیاران هنری بودند که در این کارگاه به کتابت اشعار پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->