ویدئو | آنچه باید از رستاخیز، مدرن‌ترین موشک بالستیک ایران بدانید ویدئو | حال‌وهوای حرم امام‌رضا(ع) در شب اربعین حسینی (۲۲ مرداد ۱۴۰۴) ویدئو | آتش‌سوزی مهیب جنگل در اسپانیا ویدئو | وزیر کشور: بیش از سه و نیم میلیون نفر از کشور خارج شدند ویدئو | شعار امروز تو باید فلسطین باشد اینفوگرافیک | رژیم صهیونیستی؛ علیه رسانه و خبرنگاران موشن گرافی | شعار امروز تو باید فلسطین باشد چالش قدرت‌نمایی حملات موشکی ایران به اسرائیل در عراق ویدئو | حال و هوای کربلا در آستانه اربعین حسینی ویدئو | آسمان غبارآلود مشهد در دومین روز پیاپی (۲۲ مرداد ۱۴۰۴) ویدئو| خدمت‌رسانی شبانه‌روزی کاروان حمل و نقل خدام الحسین(علیه‌السلام) شهرداری مشهد در مرز چذابه ویدئو | ۳۸ درصد مستأجران در خراسان رضوی زیر خط فقر هستند ویدئو | شوق خدمت بدون مرز به زائران اربعین از مشهد تا نجف ویدئو| احیای موفق کودک ۲۰ماهه توسط کادر مشهدی درمانگاه هلال احمر شهر نجف اشرف ویدئو | میزبانی مشهد از پنج هزار زائر پیاده امام رضا(ع)
سرخط خبرها

ویدئو| تفسیر نامه ۵۳ نهج‌البلاغه، فصل چهارم

فصل چهارم تفسیر نامه ۵۳ نهج‌البلاغه، یکی از پرمحتواترین نامه‌های نهج‌البلاغه است را در ادامه ببینید.
  • کد خبر: ۱۷۰۹۹۰
  • ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲

به گزارش شهرآرانیوز، نامه ۵۳ نهج‌البلاغه، یکی از پرمحتواترین نامه‌های نهج‌البلاغه است. نامه‌ای سرشار از نکات مختلف در حوزه مدیریت، مملکت‌داری، حقوق مردم و... حضرت علی(ع) در این نامه به مالک اشتر نَخَعی‌ در زمانی‌ که او را به امارت مصر و مناطق تابعه آن انتخاب نمود، نکاتی را گوشزد می‌کند.

در برنامه «نامه ۵۳» به سراغ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد نظافت‌یزدی استاد حوزه، مفسر نهج‌البلاغه و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان رفته‌ایم تا ناگفته‌ها و درس‌های این نامه را برایمان بازگو کند.

اینجا ببینید:

قسمت اول

قسمت دوم

 

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

قسمت ششم

قسمت هفتم

قسمت هشتم

قسمت نهم

قسمت دهم

قسمت یازدهم

قسمت دوازدهم

قسمت سیزدهم

قسمت چهاردهم

قسمت پانزدهم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->