دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ماراتن شکار ستاره‌ها

  • کد خبر: ۱۷۱۷۳۰
  • ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
ماراتن شکار ستاره‌ها
این روزها هیاهوی نقل‌وانتقالات، حرف اول را در مستطیل سبز می‌زند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فرصتی تا شروع تور‌های پیش‌فصل تیم‌های مطرح اروپا باقی نمانده است و همه سرمربیان باشگاه‌های بزرگ دوست دارند که پیش از شروع تور پیش‌فصل، تیم کاملشان را در اختیار داشته باشند. در این بین و در کنار بمب‌هایی که هر روز در لیگ عربستان منفجر می‌شود، رقابت بین سیتی و آرسنال، حرکت چراغ‌خاموش لیورپول، دقت نیوکاسل، پرکاری چلسی، برنامه‌ریزی جدید بایرن و رویکرد تیم‌های سری‌آ در حال داغ‌ترکردن بازار نقل‌وانتقالات تابستانی است.

توپچی‌ها؛ جدی و مصمم

توپچی‌ها آن‌قدر به‌علت ازدست‌دادن قهرمانی در آخرین هفته‌های فصل پیش ناراحت‌اند که در فصل جدید نمی‌خواهند وقایع گذشته را تکرارشده ببینند. آن‌ها انتقال کای هاورتز را خیلی زود به مراحل پایانی رساندند. بلافاصله پس از قطعی‌شدن حضور این مهاجم آلمانی در جمع توپچی‌ها، آن‌ها به جذب یورین تیمبر، مدافع جوان و مستعد آژاکس، پرداختند. آرسنال برای رسیدن به توافق بر سر انتقال تیمبر خوب عمل کرده است و فاصله زیادی تا جذب این ستاره آژاکس ندارد.

ماندگاری رابیو در یوونتوس

این اولین فصلی نیست که تیم‌های زیادی برای جذب آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس، ابراز علاقه می‌کنند و ناکام می‌مانند. گزارش‌ها حاکی از توافق دوباره یووه برای تمدید قرارداد با ستاره فرانسوی است. فابریتزیو رومانو ادعا می‌کند که منچستریونایتد جدی‌ترین تعقیب‌کننده وضعیت رابیو به شمار می‌رود، اما به نظر می‌رسد رابیو فصل آینده هم در تورین به کارش ادامه خواهد داد.

لوکاس هرناندس در جاده پاریس

تغییر و تحولات در بایرن‌مونیخ، اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسید و مونیخی‌ها با فروش بازیکنانشان این تحول را شروع کرده‌اند. چند روز پیش خبر مذاکرات پاری‌سن‌ژرمن با لوکاس هرناندس در رسانه‌ها فاش شد. اکنون خبرگزاری‌ها از مثبت‌بودن این مذاکرات می‌گویند و گویا این مدافع فرانسوی را فصل آینده در ترکیب قهرمان لیگ فرانسه خواهیم دید. هرناندس احتمالا اولین خرید بزرگ این فصل پاریسی‌ها خواهد بود تا ناصر الخلیفی نشان دهد از موضع جذب ستاره‌ها مثل همیشه عقب‌نشینی نکرده است.

مسی آینده در میلان

لوکا رومرو، ستاره آرژانتینی و جوان لاتزیو که یکی از گزینه‌های تبدیل‌شدن به مسی آینده در سال‌های گذشته بود، از مدت‌ها پیش توجه میلان را برانگیخته است. اکنون رسانه‌ها از نزدیک‌شدن روسونری به جذب این بازیکن خبر می‌دهند. لوکا رومرو می‌تواند بدون پرداخت حق فسخ و به‌عنوان بازیکن آزاد پیراهن میلان را بپوشد و در این وضعیت نه‌چندان‌مساعد برای میلانی‌ها به نظر می‌رسد سران باشگاه این موقعیت را جدی بگیرند و حالا که ستاره‌های مطرحشان را از دست می‌دهند، بازیکنان جوان را به ترکیبشان اضافه کنند. رومرو به ادعای نشریات و خبرنگار‌ها به میلان بسیار نزدیک است و به‌زودی این قرارداد نهایی و رسمی خواهد شد.

شیاطین در موضع ضعف

در میان این همه هیاهو و خبر‌هایی که از نهایی‌شدن، تمدید، خرید، فروش و هر اتفاق دیگری در دنیای نقل‌وانتقالات از سوی باشگاه‌های بزرگ اروپایی منتشر می‌شود، درباره یونایتد اوضاع به‌شدت نگران‌کننده است. آن‌ها به‌روشنی فقط دست روی دست گذاشته‌اند و هوادارانشان را با شایعات سرگرم نگه می‌دارند. یونایتد تا همین‌جا هم از رقیبانش در تابستان عقب افتاده است و باید با روی‌کارآمدن تیم مالکیت جدید، بتواند در زمان باقی‌مانده این عقب‌ماندگی را جبران کنند. در غیر این صورت آن‌ها بازنده تابستان خواهند بود؛ شکستی که می‌تواند شکست در فصل بعدی و نتایج ضعیف در میدان را به همراه داشته باشد.

معمای دکلان رایس

مد‌هاست که همه او را می‌خواهند و هنوز پیراهن وستهام است که در تن دکلان رایس خودنمایی می‌کند. آن‌ها در رؤیای فروش هرچه پرسودتر هافبکشان هستند و اکنون موفق شده‌اند با به‌راه‌انداختن رقابت شدید بین دو تیم اول و دوم فصل گذشته لیگ‌برتر، قیمت مدنظرشان را به دست بیاورند. آرسنال و سیتی هردو به‌دنبال رایس هستند و این رقابت با نظاره همراه با لذت سران وستهام همراه است. او در این فصل جدا خواهد شد و برنده تیمی است که قیمت بیشتری برایش بپردازد. سیتی برای جذب رایس مصمم و قاطع وارد شده است و آرسنال هم نمی‌خواهد این بازیکن را از دست بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->