از رونق سرمایه‌گذاری تا تحول شرکت توسعه گردشگری| مدیران شهر از راهکار‌های تسهیل زیارت می‌گویند مشهد، شهر ظرفیت‌های چشمگیر در حوزه گردشگری| خبر‌های خوب از تحول در شرکت توسعه گردشگری شهرداری در راه است+فیلم بازگشایی راست‌گرد چهارم پل نوغان مشهد پس از ۲۰ سال انتظار مدیر منطقه هفت شهرداری مشهدمقدس منصوب شد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) ماجرای مخالفت شورای نگهبان با یک مصوبه شورای شهر مشهد چه بود؟ درباره قاسم ارفع که فردوسی را دوباره دفن کرد | یَلی بیرون شاهنامه فاضلاب سرگردان و دردسر‌های مردم مشهد شهردار مشهد مقدس: روابط عمومی، آینه تمام‌نمای عملکرد سازمان و پل ارتباطی میان شهروندان و مدیریت شهری است شهردار منطقه ۴ مشهد مقدس: ساخت شهر بدون ترویج فرهنگ شهدا، ناتمام است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (شنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) | تداوم جو نسبتاً پایدار و احتمال بارش باران در برخی نقاط روابط عمومی نوین صدای مردم، زبان توسعه «باره توس» بی‌بار مانده است | دیوار دورتادور شهر تابران توس نیازمند بازسازی است توسعه و توازن شهری مشهد با ساخت بوستان ۷۳ هکتاری «کرامت» ثبت یک روز آلوده دیگر در مشهد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) اشتغال مجدد بازنشستگان تأمین اجتماعی، مستمری را قطع می‌کند آماده‌باش شهرداری برای مواجهه با سیلاب احتمالی در مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴٠۴) وضعیت قرمز آلودگی هوا در مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴) اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت آبادگران معرفی شدند در ستایش حکیم توس؛ نگاهی به تازه‌ترین کتاب‌ها درباره فردوسی و شاهنامه رویداد تولید پوستر و اکران شهری «برای خدمت» در مشهد برگزار شد + فیلم مسیرهای ویژه گردشگری در مشهد راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

شهرداری قلیان قسطی هم می‌دهد؟

  • کد خبر: ۱۷۲۲۴۵
  • ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
شهرداری قلیان قسطی هم می‌دهد؟
شهرداری مشهد طرحی را شروع کرده است که در آن قرار است هزاران دوچرخه به صورت قسطی به مردم واگذار شود. به میان مردم رفتیم تا نظرشان را بپرسیم!
مهدی محمدی
نویسنده مهدی محمدی

یک دانش آموز: دوچرخه باعث می‌شود هوا پاک شود و من از این می‌ترسم که فرهنگ دوچرخه سواری آن قدر تقویت شود که هوای مشهد همیشه پاک باشد و ما دیگر تعطیلی به دلیل آلودگی هوا نداشته باشیم!

یک خودروساز: راستش ما خیلی می‌ترسیم. ما با این همه زحمت این حلب پاره‌ها را به خودرو تبدیل می‌کنیم و برای خریدشان صف طولانی تشکیل می‌شود؛ ولی اگر بیشتر مردم به سمت دوچرخه حرکت کنند، مطمئنا تقاضای کمی برای خودرو خواهد بود و این
خیلی بد است.

یک نفر از داخل اتاق عمل: اگر قرار باشد همه دوچرخه سواری کنند که دیگر کسی اضافه وزن ندارد و دنبال جراحی‌هایی مثل لاپاراسکوپی یا اسلیو معده نمی‌رود. آن وقت جراحانی که این عمل‌ها را انجام می‌دهند، چه کار کنند؟ چرا می‌خواهید جمعیت بیکار کشور را
زیاد کنید؟

راننده پراید: من اگر سوار دوچرخه شوم، بقیه فکر می‌کنند وسیله دیگری ندارم. آن وقت آن‌ها نمی‌فهمند آن قدر پول دار هستم که یک پراید ۳۰۰ میلیونی دارم که چند تا مشتری پیگیر هم دارد!
یک نفر در حال خرید مواد غذایی: دوچرخه باعث می‌شود قند و چربی آدم بسوزد. آیا شهرداری از قیمت روز قند و روغن مطلع است که این قدر راحت می‌خواهد آن‌ها را از انسان بگیرد.

یک نفر سر سفره: من الان حوصله ندارم که بروم از آشپزخانه آب بیاورم، برای همین دارم ماست می‌خورم که تشنگی ام رفع شود. تازه، چون قاشق نیست، دارم ماست را با چنگال می‌خورم، بعد شما توقع دارید ما برویم دوچرخه بگیریم و رکاب بزنیم.

یک نفر در حال کشیدن قلیان: به نظرم بهتر بود به جای واگذاری دوچرخه قسطی، به مردم ۹۹ هزارو ۹۹۹ عدد قلیان به صورت اقساطی می‌فروختند. شاید بگویید شهرداری نمی‌خواسته مردم به چیز‌هایی مثل قلیان نزدیک شوند، اما بد نیست بدانید که برخی شلنگ‌های قلیان هستند که چهارپنج متر طولشان است و آدم را از قلیان دور نگه می‌دارند، خیلی دور.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->