سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ
سرخط خبرها

عنایتی دهم شد، صاحبی ده‌امتیازی ماند

  • کد خبر: ۱۷۲۵۵
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵
عنایتی دهم شد، صاحبی ده‌امتیازی ماند
ادامه روند شکست‌ناپذیری سرخ‌پوشان با کادر مشهدی در لیگ‌یک.
دیدار‌های هفته بیست‌وسوم لیگ دسته‌اول، دیروز برگزار شد. در این هفته فقط تیم مدعی گل‌ریحان البرز در رشت شکست خورد و سایر مدعیان به پیروزی رسیدند تا شاهد فشردگی در صدر جدول باشیم. فجرسپاسی هم شکست سنگین و دوراز‌انتظاری از آرمان‌گهر متحمل شد. خوشه‌طلایی هم با یک برد به رده دوم صعود کرد.

تیم عنایتی شکست‌ناپذیر ماند
بادران در روزی که خیلی از تیم‌های نیمه‌بالایی جدول امتیاز از دست دادند، در زمین سرخپوشان پاکدشت شکست خورد تا از قافله صدرجدولی‌ها عقب بیفتد. سرخپوشان هم خودش را با برد ۲ بر ۱ دیروز به نیمه بالایی جدول نزدیک کرد؛ اگرچه فعلا در رده دهم قرار دارد. شاگردان عنایتی از زمان ورود این مربی، شکست‌ناپذیر نشان داده‌اند و تااینجای‌کار نتایج قابل‌قبولی کسب کرده‌اند.

عنایتی: ۲ پنالتی صد‌درصد ما را نگرفتند
بعد از این بازی رضا عنایتی، سرمربی موفق و مشهدی سرخپوشان پاکدشت، درباره عملکرد بازیکنانش در این بازی گفت: بعد از شروع نیم‌فصل دوم شرایط تیم ما بازی‌به‌بازی بهتر شد. خداراشکر فوتبال خیلی خوبی را انجام می‌دهیم. بازیکنانمان همه توانشان را برای کسب ۳ امتیاز این بازی گذاشتند و الحمدلله مثل بازی‌های قبلی بدشانس نبودیم و بالاخره به حقمان رسیدیم. امیدوارم با کمک خدا این روند ادامه پیدا کند تا به آنچه شایستگی‌اش را داریم، برسیم.
 
سرمربی تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت در ادامه درباره مسائل داوری هم گفت: متأسفانه هر ۲ تیم به قضاوت داوری معترض بودند، ولی حق تیم ما بیشتر ضایع شد. ۲ پنالتی صددرصد برای ما گرفته نشد. امیدوارم در بازی‌های آینده این روند هم بهتر شود. مالک باشگاه سرخپوشان درباره بحث تغییرنام این باشگاه هم گفت: تمام کار‌های لازم را انجام داده‌ایم و فقط بحث یکسری کار‌های اداری را در پیش داریم که فکر می‌کنم تا ۲ هفته آینده همه‌چیز نهایی خواهد شد و این مطلب را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. عنایتی در پایان با اشاره به شانس صعود تیمش به لیگ برتر هم گفت: از زمانی که فوتبال بازی می‌کردم، دوست داشتم کار‌های غیرممکن انجام دهم و در این تیم هم، همه توانمان را به کار می‌بندیم تا شرایط خوبی داشته باشیم.

صاحبی یک نیمه مقابل صدرنشین دوام آورد
این دیدار که تقابل صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات با ۴٣امتیاز و قعرنشین جدول با ١٢امتیاز بود، مطابق انتظارات با برتری کامل تیم میهمان دنبال شد و شاگردان محمد ربیعی با ۳ گل در این دیدار به برتری رسیدند. مس رفسنجان با این پیروزی پرگل توانست جایگاه خود را در صدر جدول لیگ دسته‌اول تثبیت کند و شهرداری تبریز هم یک گام به سقوط نزدیک شد. البته رضا صاحبی و تیمش در این بازی چندان هم ناموفق ظاهر نشدند و نشان دادند اگر به این مربی جوان فرصت بیشتری داده می‌شد، شاید حال‌وروز شهرداری این‌روز‌ها بهتر از این بود. تبریزی‌ها در این بازی یک نیمه را بدون گل خورده به رختکن رفتند، ولی درنهایت این صدرنشین لیگ بود که در نیمه دوم، توپ‌ومیدان را در اختیار گرفت و پیروز میدان شد.

استقلال خوزستان پیروز جدال همسایه‌ها
پس از اتفاقات هفته قبل در ورزشگاه تختی اهواز، سهراب بختیاری‌زاده از سمتش در استقلال خوزستان استعفا کرد و پس از آن، امیر خلیفه‌اصل، مهاجم سابق استقلال اهواز، که در تیم استقلال خوزستان دستیار باقری‌نیا و سپس بختیاری‌زاده بود، به‌عنوان سرمربی انتخاب شد. تیم استقلال خوزستان دیروز و از ساعت ۱۴ در تهران به‌مصاف تیم نیروی زمینی رفت و درنهایت موفق شد با تک‌گل امید لطیفی در نیمه اول برابر حریف خود به پیروزی برسد. استقلال خوزستان با این پیروزی ۲۶ امتیازی شد و در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفت. با این برد به‌نوعی استرس منطقه سقوط از شاگردان خلیفه‌اصل دور شد. همچنین نیروی زمینی با باخت در این دیدار ۲۳ امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

آرمان‌گهر ۴- فجرسپاسی ۰
یکی از نتایج عجیب بازی‌های دیروز، در سیرجان رقم خورد؛ جایی‌که آرمان‌گهر باوجود قرارداشتن در نیمه دوم جدول رده‌بندی، توانست با ۴ گل فجر سپاسی را بدرقه کند. شیرازی‌ها که می‌توانستند با یک پیروزی خارج‌از‌خانه خودشان را در کورس حفظ کنند، شکست سنگینی تجربه کردند.

گل‌ریحان پرپر شد
در روزی که گل‌ریحان می‌توانست از فرصت‌سوزی نود استفاده کند و خودش را با یک پیروزی خارج‌از‌خانه در رده دوم جدول تثبیت کند، شکست غیرمنتظره‌ای را برابر داماش گیلان تجربه کرد. گل‌ریحان که چندهفته‌ای است دوران افت را سپری می‌کند، رتبه دوم جدول را به خوشه‌طلایی ساوه واگذار کرد.

پرش خوشه‌طلایی به سکوی دوم
خوشه‌طلایی خیلی خوب از غفلت برخی مدعیان همچون نود ارومیه، آلومینیوم اراک و گل‌ریحان استفاده کرد و توانست در بابل ۳ امتیاز را با یک برد حداقلی کسب کند و به رده دوم جدول برسد. رایکا که همچنان روز‌های خوبی را سپری نمی‌کند، با یک باخت خانگی دیگر به سقوط نزدیک‌تر شد. در سایر بازی‌های دیروز، تیم‌های قشقایی، ملوان و آلومینیوم به‌ترتیب مقابل میهمانانشان تیم‌های نود، مس کرمان و سپیدرود با نتیجه مشابه بدون گل متوقف شدند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->