نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

کاپ قهرمانی در دستان دختران اشتادسازه مشهد

  • کد خبر: ۱۷۱۶۷
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
کاپ قهرمانی در دستان دختران اشتادسازه مشهد
جشن قهرمانی لیگ هندبال بانوان با میهمان ویژه برای نماینده مشهد در کیش برگزار شد.
به گزارش شهرآرانیوز، اشتادسازه روز گذشته در کیش در آخرین دیدار خود در لیگ پانزدهم هندبال بانوان، ۳۲بر۱۹ برابر تیم کیش‌ایر به پیروزی رسید و قهرمانی خود را قطعی کرد. در کیش، جشن قهرمانی برای اشتادسازه برپا شد که میهمانان ویژه‌ای نیز به این جشن دعوت شده بودند. علاوه بر رئیس فدراسیون هندبال، چهره‌های خراسانی نیز حضور پررنگی داشتند.
 
فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، به‌همراه فهیمه سروری مسئول امور بانوان اداره کل، زارعی رئیس هیئت هندبال خراسان رضوی و چند چهره از پیش‌کسوتان هندبال استان در مراسم کیش حضور داشتند. اصغر سهمی، چهره آشنای هندبال خراسان، نیز به‌عنوان مدیرعامل تیم اشتادسازه مشهد، از رفیق قدیمی خود یعنی علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال، دعوت کرده بود و او نیز در جشن دریافت کاپ قهرمانی دختران هندبالیست حضور داشت.

اشتادسازه پرمهره‌ترین تیم لیگ امسال بود و قهرمانی، حداقل‌انتظار از این تیم بود. اشتادسازه امسال برخلاف سال گذشته تغییرات زیادی داشت و با همان شاکله تیم قهرمان سال گذشته، این فصل به میدان رفت و درنهایت به قهرمانی رسید. برخلاف این تیم، همشهری‌اش ارشیاشید، دیگرتیم مشهدی، در شروع نیم‌فصل دوم مجبور شد به‌دلیل مشکلات مختلف ازجمله مالی، لیگ را نیمه‌کاره رها کند. کیش‌ایر که با متوقف‌کردن تأسیسات در خانه، در فرایند رقابت تأسیسات دریایی با اشتادسازه و شهید شاملی اخلال ایجاد کرده بود، در بازی برابر نماینده مشهد، توان تکرار شگفتی را برابر حریف قدرتمند و سرحال خود نداشت؛ گرچه آن‌ها تیم قابل‌احترامی در این فصل بودند.

این هفته به‌دلیل کناره‌گیری نفت‌وگاز گچساران، تنها ۲ بازی برگزار شد که در بازی حساس این هفته، ۲ تیم شهید شاملی کازرون و تأسیسات دریایی تهران به میزبانی کازرون به‌مصاف هم رفتند که در پایان، میزبان ۳۰بر۲۰ حریف تهرانی را شکست داد. این بازی، جدال بر سر نایب‌قهرمانی بود و حساسیت زیادی برای هر ۲ تیم داشت.
 
این برد توانست شهید شاملی را با اختلافی دوامتیازی نسبت به تأسیسات در رده دوم جدول قرار دهد و شانس تیم تهرانی را برای کسب نایب‌قهرمانی به حداقل ممکن برساند. قرار بود یک اتفاق تاریخی نیز رقم بخورد و این دیدار از شبکه جام‌جم، با یک ساعت تأخیر پخش شود که اعلام شد به‌دلیل بروز مشکلات فنی به امروز شنبه موکول شده است! لیگ برتر درحالی‌که قهرمان خود را شناخته است، هفته آینده با برگزاری دیدار‌های تشریفاتی و تقریبا بی‌اثر به پایان می‌رسد و قهرمان لیگ نیز استراحت دارد.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->