بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

گله ملی‌پوش خراسانی از عدم حمایت‌های نیشابور

  • کد خبر: ۱۷۳۲۲۹
  • ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
گله ملی‌پوش خراسانی از عدم حمایت‌های نیشابور
عضو تیم ملی کشتی بانوان کشور گفت: خوشبختانه از زمان انتصاب رئیس جدید هیات استان شرایط بانوان بهبود یافته، اما متاسفانه نیشابور هیچگونه حمایتی از بانوان کشتی گیر ندارد.

رقیه محمود‌آبادی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص آغاز کار حرفه‌ای خود در کشتی، اظهار کرد: از سال ۹۵ کشتی را آغاز کردم که متاسفانه سال ۹۶ مصدوم شدم، اما پس از آن در سال‌های ۹۷ و ۹۸ به تیم ملی دعوت شدم که سال ۹۸ با شیوع ویروس کرونا مواجه شدیم.

وی افزود: سال ۱۴۰۰ به علت کوتاهی نائب رئیس اسبق هیات کشتی نیشابور از مسابقات کشوری جا ماندم در حالی که قهرمانی کشور را به خود قول داده بودم، یک هفته مانده به مسابقات بخش‌نامه را دیدم و با نائب رئیس هیات کشتی استان تماس گرفتم که گفتند باید از طریق هیات شهرستان نیشابور پیگیری کنم، اما علی‌رغم پیگیری‌های انجام شده هیچ کسی پاسخ‌گو نبود.

این بانوی کشتی‌گیر خراسانی در در مسابقات کشوری که سال گذشته در مازندران برگزار شد موفق به کسب مقام اول کشور شد که پس از آن راهی مسابقات جهانی ترکیه شد، در این رقابت‌ها در سبک کلاسیک مقام دوم را کسب کرد و در سبک آزاد به سکو‌ها نرسید.

محمودآبادی در مسابقات سال جاری که در تهران برگزار شد موفق به کسب قهرمانی شد پی از آن در دوره اردو شرکت کرد و پس از آن به مسابقات ازبکستان اعزام شد که در دو سبک مدال نقره را از آن خود کرد.

وی شرایط فعلی کشتی بانوان استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه از زمان انتصاب رئیس جدید هیات استان شرایط بانوان بهبود یافته، اما متاسفانه نیشابور هیچگونه حمایتی از بانوان کشتی گیر ندارد، ما حتی سالن نداریم و یک سالن را اجاره می‌دهند که تا پیش از ساعت ۳ می‌توانیم اجاره کنیم و خیلی طبیعی است که برخی از کشتی‌گیران که عضو تیم ملی هستند شهریه را پرداخت نکنند، اما باید پرداخت کنیم. پس از دوهفته که از مسابقات آسیایی برگشتم با پیگیری‌های شدید فدراسیون مراسم اسقبال برگزار کردند.

این بانوی کشتی‌گیر خراسانی در ادامه بیان کرد: خراسان رضوی ظرفیت مطلوبی دارد و هرساله از خراسان عضو تیم ملی داریم و چند نفر از کشتی‌گیران نیشابوری هرساله در مسابقات کشوری شرکت می‌کنند، اما به دلیل عدم حمایت‌ها به خوبی تمرین نمی‌کنند، زیرا در واقع ما سالن برای تمرین نداریم.

محمودآبادی در نهایت در خصوص تاثیر کشتی بر روحیه بانوان گفت: کشتی بر روحیه تاثیر دارد چرا که ورزش سنگینی است، اما در مجموع ورزش بسیار خوبی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->