چطور از شر شنبه‌های بی حوصلگی خلاص شویم؟ سیل، جان دانش آموز سرخسی را گرفت(۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چرا روشنایی در خانه مهم است؟ کمبود داروهای درمان «تومورهای مغزی» کودکان قیمت شیرخشک نوزادان زیر ۲ سال تغییر کرده است؟ ۶ گام اساسی برای پیدا کردن شغلی که ما را راضی و خوشحال کند عواقب روانی این‌که بخواهید فرزندتان «بهترین» باشد بیش از فرزندتان نگران درس‌خواندن او نباشید مهم‌ترین علامت کنسرو‌های فاسد | به این ویژگی ظاهری قوطی‌های کنسرو توجه کنید ماجراجویی‌های بی بی سی در خصوص مرگ نیکا شاکرمی برای لندن دردسرساز شد معجزه و فواید باورنکردنی ماسک شلغم برای پوست صورت چه افرادی می‌توانند نام خانوادگی را تغییر دهند؟ | شرایط استفاده از نام خانوادگی شوهر توسط همسر احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی صادر می‌شود؟ حسادت خون به پا کرد| رنگ پریده قاتل اسرار قتل را فاش کرد (۲۳ اردیبهشت) مرگ مشکوک زن میانسال و بازداشت دختر جوان متهم به قتل مادر (۲۳ اردیبهشت) ممنوعیت هرگونه افزایش شهریه در مدارس غیردولتی کشف ۲۶۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در گناباد(۲۳ اردیبهشت) ریزش آوار ساختمان در مشهد یک فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت+ عکس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حداقل حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ شهردار یکی از مناطق شیراز به قتل رسید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نیمی از قطار‌های مسافربری کشور در مسیر مشهد

  • کد خبر: ۱۷۳۴۴
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
نیمی از قطار‌های مسافربری کشور در مسیر مشهد
۵۶ پروژه در حوزه‌های فنی، زیربنایی، خدمات ایستگاهی وعلائم در شبکه ریلی کشور با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن افتتاح شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت:این ۵۶ پروژه در بخش های مختلف از جمله بازسازی و بهسازی خطوط ریلی، ارتباطات علائم الکترونیکی تقاطع غیرهم سطح به بهره برداری میرسد.

معاون وزیرراه و شهرسازی از پیش فروش ۴۵۰ هزار بلیت درهفته اول پیش فروش، بلیت های نوروزی خبر داد وگفت:در این زمینه نسبت به سال قبل شاهد ۱۰درصد رشد هستیم.

وی ارتباطات و علائم را موجب افزایش ایمنی و هوشمندسازی پروژه ها دانست وگفت:احداث و تبدیل تقاطع های غیر هم سطح موجب افزایش کیفیت پروژه ها در بخش ریلی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت راه آهن کشور اعلام کرد با توجه به اینکه قطار های مسافربری که به سمت مشهد در حال سرویس دهی هستند حجمی بیش از ۵۰درصد از شبکه ریلی را در انحصار خود دارند و با توجه به اینکه کیفیت لوکوموتیوها و قطار ها در طولانی مدت نزول پیدا میکند، به فکر افتتاح چندین پروژه اثرگذار در زمینه تعمیرات لوکوموتیو و افزایش ایمنی آنها افتادیم و موفق شدیم.

وی پروژه بازسازی و بهسازی را مهم دانست و تاکید کرد این پروژه باعث افزایش ایمنی و خدمات رسانی دربخش ریلی کشورخواهد شد.

سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در مراسم افتتاح و بهره برداری از ۵۶پروژه در حوزه‌های فنی، زیربنایی، خدمات ایستگاهی وعلائم در شبکه ریلی کشور، گفت:این ۵۶ پروژه در بخش‌های مختلف از جمله بازسازی و بهسازی خطوط ریلی، ارتباطات علائم الکترونیکی تقاطع غیرهم سطح به بهره برداری میرسد.

معاون وزیرراه و شهرسازی از پیش فروش ۴۵۰ هزار بلیت درهفته اول پیش فروش، بلیت‌های نوروزی خبر داد وگفت:در این زمینه نسبت به سال قبل شاهد ۱۰درصد رشد هستیم.

وی ارتباطات و علائم را موجب افزایش ایمنی و هوشمندسازی پروژه‌ها دانست وگفت:احداث و تبدیل تقاطع‌های غیر هم سطح موجب افزایش کیفیت پروژه‌ها در بخش ریلی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت راه آهن کشور اعلام کرد با توجه به اینکه قطار‌های مسافربری که به سمت مشهد در حال سرویس دهی هستند حجمی بیش از ۵۰درصد از شبکه ریلی را در انحصار خود دارند و با توجه به اینکه کیفیت لوکوموتیو‌ها و قطار‌ها در طولانی مدت نزول پیدا میکند، به فکر افتتاح چندین پروژه اثرگذار در زمینه تعمیرات لوکوموتیو و افزایش ایمنی آن‌ها افتادیم و موفق شدیم.

وی پروژه بازسازی و بهسازی را مهم دانست و تاکید کرد این پروژه باعث افزایش ایمنی و خدمات رسانی دربخش ریلی کشورخواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->