علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

پیشنهاد سفر در نوروز ۹۹

  • کد خبر: ۱۶۶۱۳
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
پیشنهاد سفر در نوروز ۹۹
با آمدن ماه بهمن امکان رزرو کردن تور‌های مسافرتی و خریدن بلیت هواپیما و قطار و همچنین رزرو هتل‌های خوب فراهم می‌شود. اگر قصد سفر دارید همین الان باید اقدام کنید و تا دیر نشده برنامه سفرتان را بچینید.
به گزارش شهرآرانیوز؛ بهترین راه برای سفر نوروزی پیدا کردن تور مسافرتی است. ادامه مطلب را از دست ندهید.

تور قشم

قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس است و در این پهنه وسیع جاذبه‌های متعددی را برای سلایق مختلف در بر گرفته است. از مراکز خرید گرفته تا تفریحات آبی، از جاذبه‌های طبیعی متنوع تا رستوران‌هایی با غذا‌های متفاوت و خاص در قشم دلبری می‌کند. قشم برای سلایق و ذائقه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد. در سفر به کیش به هیچ وجه نباید شکم گردی را از یاد برد. گردشگران با خوردن ماهی‌های مختلف جنوب و انواع غذا‌های بندری بخش مهمی از جاذبه‌های قشم را درک می‌کنند.
 
پیشنهاد سفر در نوروز ۹۹

تور چابهار

چابهار شهرستانی در جنوب سیستان و بلوچستان است که کل ساحل دریای عمان در ایران را از آن خود کرده است. این شهرستان جاذبه‌های متعددی در مناطق شرقی و غربی و شمالی دارد. بسیاری از مناطق روستایی چابهار جزو بکرترین جاذبه‌های طبیعت گردی کشور به شمار می‌روند. مناطقی همچون ساحل درک، تور‌های طبیعت گردی تنگ چابهار، کوه‌های مینیاتوری، گل افشان ها، ساحل ماسه ای، ساحل نورانی، منطقه حفاظت شد گاندو، کنارک، زرآباد و ... از نام‌های آشنا برای طبیعت گردان می‌باشد.
 
تور کیش

کیش در تعطیلات نوروز بیشترین تعداد گردشگران را جذب می‌کند. جشنواره‌های متعددی برای استقبال از مسافران برپا می‌شود و کنسرت‌های هنرمندان محبوب در کنار جنگ‌های شبانه اوج می‌گیرد. جشن و موسیقی تنها به سالن‌های کنسرت و جنگ‌ها محدود نمی‌شود بلکه از مراکز خرید و رستوران‌ها نیز صدای ساز و آواز و شادی مردم می‌آید. تور کیش نوروز ۹۹ با وجود اینکه بالاترین نرخ را در طول سال دارد، ولی طرفداران خاص خودش را دارد. آن‌هایی که عاشق کیش هستند و دوست دارند عید را در کنار سواحل خلیج فارس بگذرانند، بدون دغدغه تور کیش را رزرو می‌کنند و به کیش سفر می‌کنند.
پیشنهاد سفر در نوروز ۹۹
 
تور شیراز

شیراز از دیدنی‌ترین جاذبه‌های کشور محسوب می‌شود. همه ساله گردشگران نوروزی از داخل ایران و خارج از کشور برای بازدید از تخت جمشید و کوشک باغ‌های زیبایی مثل باغ گلشن، باغ ارم، باغ عفیف آباد و دیگر باغستان‌ها به این شهر می‌آیند. از سوی دیگر علاقمندان به ادبای ایرانی و همچنین اهالی شعر و هنر ارادت خاصی به آرامگاه شعرا و بزرگان در شیراز دارند. حافظیه و سعدیه مهمترین بنا‌های آرامگاهی در این شهر محسوب می‌شوند.

تور اصفهان

اصفهان شهری آرام و فرهنگی است. مردم هنر دوست این شهر به صنعت گردشگری اهمیت زیادی می‌دهند و به همین مناسبت نه تنها ایرانیان ک بسیاری از توریست‌های خارجی را اصفهان را به عنوان مهمترین شهر در ایران برای بازدید در نظر می‌گیرند. میدان نقش جهان همیشه پر از توریست خارجی است. عمارت عالی قاپو، مسجد شاه، مسجد شیخ لطف الله و قیطریه شاخص‌ترین بنا‌های این میدان هستند و آنچه آنجا را جذاب‌تر می‌کند، مغازه‌ها و کوچه پس کوچه‌های پر از صنایع دستی و آثار هنری است.

تور مشهد

شهر مشهد در راس سفر‌های داخلی کشور وجود دارد و همه ساله جمعیت زیادی در ایام نوروز به این شهر زیارتی می‌روند. لحظه تحویل سال حرم امام رضا غلغله می‌شود چرا که این زائران دوست دارند سال جدیدشان را در مکانی معنوی آغاز کنند و در کنار پنجره فولاد امام رضا روح و جانشان را تطهیر کنند. بهترین راه برای سفر به این شهر زیارتی آن هم در ایام پیک سفر، پکیج کامل تور مشهد نوروز ۹۹ است. خریدن تور مسافرتی مزیت‌های زیادی دارد، ولی مهم‌ترین حسن آن پیدا کردن بهترین بلیت‌های سفر و هتل‌های نزدیک به حرم است.
پیشنهاد سفر در نوروز ۹۹

تور یزد

یزد از شهر‌های تاریخی کشور است که با برخورداری از اقلیم کویری فضایی تاریخی و نوستالوژیک دارد. یزد اولین شهر ثبت شده جهانی در ایران است. بنا‌های خشتی و گلی و بادگیر‌ها و آب انبار‌ها و حتی کوچه پس کوچه‌ها و خانه‌های مردم عادی در یزد دیدنی است. از مهمترین دیدنی‌های این شهر باغ دولت آباد یزد، آتشکده ۱۵۰۰ ساله، مسجد جامع، میدان وقت الساعت، میدان امیرچخماق، نخل امیرچخماق، خانه لاری ها، تنها آب انبار شش بادگیر جهان، زندان اسکندر (مدرسه ضیائیه)، ساباط یزد، برج خاموشان، برج و باروی سید گل سرخ، بقعه دوازده امام، موزه آب، عمارت بوستان ناجی، عمارت قصر آیینه (موزه روشنایی)، خانه تهرانی ها، بازار و حمام خان، خانه ملک التجار و میدان مارکار است.
 
پیشنهاد سفر در نوروز ۹۹

تور شمال

همانطور که مستحضرید همیشه سفر به شمال یکی از اولین برنامه‌هایی است که مردم در تعطیلات نوروز به آن فکر می‌کنند. شمال کشور مشتمل بر استان‌های گلستان، مازندران و گیلان به دلیل جنگل‌های انبوه و پر درخت، ساحل دریای خزر و طبیعت زیبا و منحصر به فرد، همیشه می‌تواند حال آدم را خوب کند. چه مقصدی بهتر از شمال کشور که تقریبا جزو کم هزینه‌ترین سفر‌ها محسوب می‌شود. تفریحات شمال کشور چندان پر خرج نیست. تنها باید ورودی برای پلاژ‌ها پرداخت کرد و از این جنگل به آن جنگل رفت.

برای رفتن به تمامی مقاصد فوق راه‌های مختلفی پیش روی گردشگران است. می‌توان تنها بلیت رفت به مقصد مورد نظر را خریداری نمود و بعد از رفتن به آن شهر به دنبال هتل یا مسافرخانه گشت، ولی این کار آن هم در ایام پیک سفر ریسک بسیار بالایی دارد. ممکن است هتل‌ها جا نداشته باشند و بلیت برگشت پیدا نشود.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->